• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
1

در بازدید سرپرست سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از مسجدسلیمان عنوان شد؛
لزوم ارتقای سطح کیفی بهداشت و درمان کارکنان در زادگاه نفت

  • کد خبر : 60790
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>در بازدید سرپرست سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از مسجدسلیمان عنوان شد؛</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>لزوم ارتقای سطح کیفی بهداشت و درمان کارکنان در زادگاه نفت</span>

رویش زاگرس: سرپرست سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت که به تازگی به این سمت منصوب شده است در نخستین سفرکاری و بازدید از مراکز بهداشت و درمان صنعت نفت وارد مسجدسلیمان،زادگاه نفت شد. به گزارش رویش زاگرس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، دکتر سید علی جزایری تهرانی در بازدید از […]

رویش زاگرس: سرپرست سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت که به تازگی به این سمت منصوب شده است در نخستین سفرکاری و بازدید از مراکز بهداشت و درمان صنعت نفت وارد مسجدسلیمان،زادگاه نفت شد. به گزارش رویش زاگرس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، دکتر سید علی جزایری تهرانی در بازدید از مسجدسلیمان،زادگاه نفت، بر لزوم حفظ و ارتقای سطح کیفی بهداشت و درمان کارکنان در این منطقه تأکید کرد.
وی در این بازدید که مهندس علیرضا هیهاوند مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، دکتر فرحناز عزیزی دوست رییس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان نیز حضور داشتند از بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) صنعت نفت مسجدسلیمان بعنوان قدیمی ترین و نخستین بیمارستان کشور و همچنین از وضعیت احداث ساختمان بیمارستان جدید صنعت نفت که در خرداد ماه امسال کلنگ احداث آن به زمین زده شد بازدید به عمل آورد.
دکتر جزایری در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و خدمات پرسنل بهداشت و درمان صنعت نفت در این منطقه،بر لزوم افزایش سطح کیفی خدمات بهداشتی و درمانی تأکید کرد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز با تشریح وضعیت جغرافیایی خاص و مخاطرات تولید نفت و گاز در این منطقه بر لزوم گسترش سطح کیفی خدمات بهداشت و درمان خصوصاً تخصیص تجهیزات جدید پزشکی و تخصص های پزشکی تأکید نمود.
مهندس علیرضا هیهاوند افزود: نبود تخصص های لازم پزشکی در بهداشت و درمان صنعت نفت به گونه ای است که همکاران و خانواده آنها برای دریافت کوچکترین و ابتدایی ترین خدمات بهداشتی و درمانی ترجیح می دهند رنج سفر ۱۳۰ کیلومتری در یک جاده پر پیچ و خم و پرمخاطره را تحمل و به مراکز درمانی اهواز،مرکز استان سفر و مراجعه نمایند.
وی افزود: نبود تخصص های پزشکی موجب شده تا همکاران بنده ضمن تحمل رنج سفر، هزینه های زیادی را بابت دریافت این خدمات پرداخت نمایند که بدلیل اختلاف چشمگیر تعرفه خدمات درمانی صنعت نفت به بیرون صنعت، بازپرداخت این هزینه ها بسیار ناچیز و غیرواقعی و موجب گلایه مندی و اعتراض همکاران و خانواده گرامی آنها می باشد.
وی همچنین با اشاره به وجود پالایشگاه گاز و مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان گفت: با گسترش فعالیت های صنعت نفت در این منطقه و افزایش کمی کارکنان صنعت نفت، ضرورت دارد مراکز بهداشتی و درمانی صنعت نفت در این منطقه هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی افزایش و گسترش و تخصص های پزشکی نظیر قلب و عروق،ریه،رادیولوژی،دندان پزشکی به همراه تجهیزات روزآمد شده به این منطقه تخصیص یابد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در ادامه کمبود تعداد اقلام دارویی تخصیص یافته به بهداشت و درمان صنعت نفت و همچنین لزوم استقرار مراکز پزشکیاری در واحدهای اقماری و عملیاتی این شرکت با توجه به مخاطرات همیشگی و جدی تولید نفت را از دیگر دغدغه ها و خواسته های این شرکت برشمرد و از سرپرست سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت درخواست نمود با توجه به دیدگاه مساعد و مثبتی که در این زمینه وجود دارد مساعدت های لازم را در رفع این دغدغه ها و نگرانی ها به عمل آورد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.