• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11774اخبار امروز : 0
2

فرماندار مسجدسلیمان خبر داد:
آغاز عملیات قیرپاشی و آسفالت روستای چشمه علی کایدان با اعتبار کلی ۵ میلیارد تومان

  • کد خبر : 60783
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>فرماندار مسجدسلیمان خبر داد: </span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>آغاز عملیات قیرپاشی و آسفالت روستای چشمه علی کایدان با اعتبار کلی ۵ میلیارد تومان</span>

رویش زاگرس: صبح امروز شنبه فرماندار مسجدسلیمان به همراه رئیس اداره راهداری در بازدید از پروژه بهسازی بخش مرکزی با اعلام این خبر گفت:پروژه بهسازی و آسفالت مسیر دسترسی روستای چشمه علی کایدان بخش مرکزی به طول ۳کیلومتر در جریان است و وارد فاز قیرپاشی و آسفالت شده است. وی افزود:این پروژه با اعتبار کلی […]

رویش زاگرس: صبح امروز شنبه فرماندار مسجدسلیمان به همراه رئیس اداره راهداری در بازدید از پروژه بهسازی بخش مرکزی با اعلام این خبر گفت:پروژه بهسازی و آسفالت مسیر دسترسی روستای چشمه علی کایدان بخش مرکزی به طول ۳کیلومتر در جریان است و وارد فاز قیرپاشی و آسفالت شده است.

وی افزود:این پروژه با اعتبار کلی بالغ بر ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی استانی توسط بخش خصوصی و کارفرمایی اداره کل راهداری خوزستان در حال اجرا است.

مولایی گفت:خدمت رسانی،توسعه و تسهیل جاده های دسترسی روستایی از اولویت‌های دولت مردمی است و در راستا پروژه های متعددی در حال انجام می‌باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.