• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
3

تجلیل مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان از دانش آموزان مقام آور مسابقه نقاشی کشور

  • کد خبر : 60760
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
تجلیل مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان از دانش آموزان مقام آور مسابقه نقاشی کشور

رویش زاگرس: مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در دیدار با دانش آموزان مقام آور مسابقه نقاشی کشوری از آن ها تجلیل به عمل آورد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، در این دیدار صمیمانه که در دفتر کار مهندس علیرضا […]

رویش زاگرس: مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در دیدار با دانش آموزان مقام آور مسابقه نقاشی کشوری از آن ها تجلیل به عمل آورد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، در این دیدار صمیمانه که در دفتر کار مهندس علیرضا هیهاوند و با حضور دانش آموزان مقام آور و مربی آن ها برگزار شد از ایده پردازی و ترسیم روایتی صحیح از تاریخ و فرهنگ توسط دانش آموزان مدرسه دخترانه کارودانش فردوس که موجب شد اثر آنها در مسابقه نقاشی سطح شهرستان،استان و کشور حایز مقام و رتبه برتر شود تقدیر و تشکر نمود.

هیهاوند طی سخنانی با اشاره به این که پیشینه و تاریخ این شهر با صنعت نفت توأمان گردیده و فرهنگ و آداب اجتماعی نیز با این صنعت در هم تنیده گفت: صنعت نفت نیز به موازات تولید و ثروت آفرینی به مقوله های فرهنگی توجه دارد و بر همین اساس از تلاش ها و زحمات شما در خلق یک اثر هنری زیبا تقدیر و تشکر می نمایم.

لازم به ذکر است خانم ها مهان احمدی، گلشید جمشیدی، نسترن صفری نیا، آنیتا سلیمانی، هلنا شجاعی برجوئی، رعنا طهماسبی، یسنا یوسفی دانش آموزان مدرسه کارودانش فردوس با تلاش مربیان خود خانم ها لیلا حاتمی و نرگس منجزی توانستند در مسابقه نقاشی با موضوع آزاد و همگانی وزارت آموزش و پرورش رتبه اول استانی و رتبه دوم کشوری را کسب نمایند.

این تیم موفق دانش آموزی توانستند در مدت زمان ۲۵ روز کار مداوم نقاشی با موضوع روایتی از زندگی بختیاری ها و در هم تنیدن زندگی مردم با نفت را بر روی پارچه به ابعاد ۱۰ × ۲ متر ترسیم نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.