• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 11774اخبار امروز : 0
3

با پیام دکتر محسن رضایی
برگزاری مراسم استقبال از سال تحصیلی جدید با حضور صدها کودک تحت پوشش خیریه زنده یادان احمد و مریم رضایی

  • کد خبر : 60755
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>با پیام دکتر محسن رضایی</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>برگزاری مراسم استقبال از سال تحصیلی جدید با حضور صدها کودک تحت پوشش خیریه زنده یادان احمد و مریم رضایی</span>

رویش زاگرس: مراسم باشکوه (یارمهربان) برنامه تامین کیف و نوشت افزار و استقبال از سال تحصیلی جدید با حضور صدها کودک تحت پوشش در خیریه زنده یادان احمد ومریم رضایی وبا شرکت خانواده های ایشان در دهمین سال متوالی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این مراسم که با حضور جمعی از […]

رویش زاگرس: مراسم باشکوه (یارمهربان) برنامه تامین کیف و نوشت افزار و استقبال از سال تحصیلی جدید با حضور صدها کودک تحت پوشش در خیریه زنده یادان احمد ومریم رضایی وبا شرکت خانواده های ایشان در دهمین سال متوالی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان و مدیران برگزار شد ؛ دکتر محسن رضایی رییس تنظیم روابط قوا و رییس هیئت مدیره خیریه زنده یادان احمد ومریم رضایی طی پیام تلفنی با تبریک فرارسیدن بازگشایی مدارس به فرزندان تحت پوشش این خیریه، به اهمیت کسب علم در دین مبین اسلام گفت: پیامبر اکرم(ص) بر کسب علم تاکید فراوان داشتند و فرمودند: علم را بیاموزید ؛ حتی اگر در کشور چین باشد.
وی افزود: اینکه گفته می شود توانا بود هرکه دانا بود، بیانگر این واقعیت است که انسان هر چه بیشتر به دنبال علم برود در زندگی توانایی های جدیدی را کسب خواهد کرد.
دکتر محسن رضایی در ادامه این پیام تلفنی گفت: فرزندانم در این خیریه با توکل به خداوند متعال و علم آموزی آینده شهرمان و کشور را رقم خواهند زد همچنان که از همین مدارس شهر هم افراد بزرگی به جامعه تحویل شد.
در ادامه حجت الاسلام علی قندعلی رییس اداره تبلیغات اسلامی ؛مهندس قنبری معاون فرماندار و سجادیان از پیشکسوتان جامعه فرهنگیان با تقدیر از زحمات ارزشمند خیریه زنده یادان احمد و مریم رضایی در حمایت از صدها خانواده تحت پوشش به خصوص دانش آموزان محروم پیرامون اهمیت کسب علم علیرغم دشواریهای زندگی نکانی را بیان کردند.
محمدرضا مکوندی مدیر خیریه زنده یادان احمد ومریم رضابی نیز با اشاره به تلاش دست اندرکاران این خیریه جهت حمایت از اقشار مددجو در حوزه های مختلف از قبیل ایجاد اشتغال؛درمان ؛ برنامه های متنوع فرهنگی وحمایت از دانش آموزان یتیم از حمایت های صمیمانه دکتر محسن رضایی و دکتر امیدوار رضایی و نیز خیرین ؛ نیکوکاران و همکاری های مستمر مدیریت کمیته امدادحضرت امام (ره) با خیریه تشکر نمودند.
در ادامه این مراسم به پانصد دانش آموز تحت پوشش این خیربه کیف و نوشت افزار اهدا شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.