• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

ضرب‌الاجل دادستانی مسجدسلیمان برای ب‍روزسانی کشتارگاه صنعتی

  • کد خبر : 60744
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۵۲
ضرب‌الاجل دادستانی مسجدسلیمان برای ب‍روزسانی کشتارگاه صنعتی

رویش زاگرس: علی زلقی دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان گفت: ضرب‌الاجل برای بروزرسانی کشتارگاه صنعتی دام این شهرستان تعیین شده است. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس علی زلقی گفت: در بازدید اخیر از کشتارگاه صنعتی مسجدسلیمان، تصمیماتی برای رفع مشکلات این واحد صنعتی گرفته و به این واحد ابلاغ شد. وی افزود: در این […]

رویش زاگرس: علی زلقی دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان گفت: ضرب‌الاجل برای بروزرسانی کشتارگاه صنعتی دام این شهرستان تعیین شده است. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس علی زلقی گفت: در بازدید اخیر از کشتارگاه صنعتی مسجدسلیمان، تصمیماتی برای رفع مشکلات این واحد صنعتی گرفته و به این واحد ابلاغ شد.
وی افزود: در این بازدید از بخش‌های مختلف کشتارگاه از جمله؛ ریل‌های کشتار، سردخانه، ماشین‌های حمل لاشه دام و … بازدید و در جلسه‌ای که با حضور مسئولان کشتارگاه و شهردار گرفته شد، مصوب شد که نواقص موجود تا پایان مهرماه رفع و بخش‌هایی که نیاز به به‌روزسانی دارد، به تجهیزات جدید مجهز شوند.

زلقی این اقدامات را همسو با تکالیف دادسرا در نظارت بر حقوق عامه عنوان کرد و ادامه داد: سلامت مردم همانند امنیت آنان برای این دادستانی مورد اهمیت است و با اشخاص حقیقی و حقوقی که حقوق مردم را در این زمینه مخدوش کنند، طبق قانون برخورد می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.