• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

برگزاری جلسه هماهنگی سومین پویش سراسری خرید امن در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 60617
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
برگزاری جلسه هماهنگی سومین پویش سراسری خرید امن در مسجدسلیمان

رویش زاگرس: با حضور رئیس پلیس فتا شهرستان مسجدسلیمان، جمعی از مدیران و مدیران روابط عمومی ادارات سومین پویش سراسری خرید امن در مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس روح الله داودی رئیس پلیس فتا شهرستان مسجدسلیمان گفت: با پیشرفت تکنولوژی و در عصر جدید ارتباطات دنیا به سمت هوش مصنوعی پیش […]

رویش زاگرس: با حضور رئیس پلیس فتا شهرستان مسجدسلیمان، جمعی از مدیران و مدیران روابط عمومی ادارات سومین پویش سراسری خرید امن در مسجدسلیمان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس روح الله داودی رئیس پلیس فتا شهرستان مسجدسلیمان گفت: با پیشرفت تکنولوژی و در عصر جدید ارتباطات دنیا به سمت هوش مصنوعی پیش می رود و اگر همسو با آن نتوانیم فرهنگسازی کنیم آینده خوبی را برای جوانان نمی توان متصور شد.
وی ادامه داد: همزمان با دوران کرونا حضور در فضای مجازی رشد قابل توجهی خصوصاً میان قشر جوان و دانش آموزان داشت و به تبع آن کلاهبرداری های اینترنتی نیز افزایش پیدا کرد.
وی خاطر نشان کرد هدف از برگزاری این همایش پیشگیری از افزایش شکل‌گیری کلاهبرداری اینترنتی، افزایش سواد‌ سایبری کاربران، استفاده مناسب و مؤثر از فضای مجازی در خانواده‌ها و همچنین ایجاد گفتمان سواد فضای مجازی ست و ادامه داد: انتظار داریم مدیران ادارات و روابط عمومی های آنان همراه با پلیس فتا در امر روشنگری و آگاه سازی مردم که می تواند باعث کاهش جرائم سایبری شود اقدام نمایند.
رئیس پلیس فتا مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به آغاز پویش خرید امن از تاریخ ۲۶ شهریور ماه به مدت یک هفته در سطح شهرستان ، ادارات و دستگاههای اجرایی مثل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری ، سمن ها، خبرنگاران، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، هوانیروز، اداره کار، مخابرات که در جلسه حضور دارند از طرق مختلف همچون برگزاری جلسات مشاوره ای، ارسال پیامک، انتشار اخبار در فضای مجازی، نصب بنر و … به این مهم کمک تا شاهد کاهش رشد جرائم باشیم.
سرهنگ داودی در پایان از زحمات همه کسانی که با پلیس فتا در راستای تحقق اهداف و رسالت خطیر خود یعنی ارتقاء آگاهی عمومی و سواد رسانه‌ای، پیشگیری اجتماعی و در نهایت ایجاد امنیت پایدارتر در فضای مجازی، در طول یکساله اخیر همکاری داشتند تشکر و قدردانی نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.