• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
1

اعتراض شهروندان گلگیر به شکستگی های مکرر لوله های آب و عدم تعمیرات به موقع توسط اداره آبفا
شهردار گلگیر: متاسفانه اداره آبفا جهت حفاری ها هیچ گونه مجوزی از شهرداری گلگیر نگرفته است!

  • کد خبر : 60579
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲

رویش زاگرس: پوسیدگی شبکه آبرسانی و شکستگی های مکرر و عدم تعمیرات به موقع توسط اداره آبفا علاوه بر ایجاد مشکلات بهداشتی، باعث تخریب آسفالت و سنگ فرش های سطح شهر گلگیر و اعتراض و سرگردانی شهروندان گلگیر شده است. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس بر اساس گزارشات مردمی جمعی از شهروندان شهر گلگیر […]

رویش زاگرس: پوسیدگی شبکه آبرسانی و شکستگی های مکرر و عدم تعمیرات به موقع توسط اداره آبفا علاوه بر ایجاد مشکلات بهداشتی، باعث تخریب آسفالت و سنگ فرش های سطح شهر گلگیر و اعتراض و سرگردانی شهروندان گلگیر شده است. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس بر اساس گزارشات مردمی جمعی از شهروندان شهر گلگیر در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس اعتراض شدید خود را نسبت به پوسیدگی لوله های آب و شکستگی های مکرر که باعث تخریب آسفالت و سنگ فرش های سطح شهر شده است همچنین عدم ترمیم و یا تاخیر بسیار در حل این مشکل اعلام کرده و خواهان تسریع در پیگیری این موضوع توسط مسئولان استان و شهرستان شدند.

یکی از شهروندان گلگیر در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به وضعیت نامناسب آسفالت برخی مناطق که بر اثر شکستگی لوله آب پیش آمده است بیان کرد: شهروندان برای اصلاح معابر عمومی و خیابان ها و ترمیم حفاری ها، بارها به مسئولان یادآوری کردند، اما تاکنون یا اقدامی صورت نگرفته و یا بسیار با تاخیر این اتفاق می افتد و متاسفانه به دلیل فرسودگی لوله ها پس از مدتی مجدداً این اتفاق می افتد.

وی افزود: متولی کار تاکنون برای مردم مشخص نشده است، برخی شهرداری و برخی دیگر آب و فاضلاب و پیمانکار این اداره را متولی ترمیم نوارهای حفاری می دانند که امیدوار هستیم با ورود فرماندار و دادستان پرتلاش این مشکل برطرف شود…

در تماس با میلاد امامی شهردار گلگیر وی به خبرنگار ما گفت: متولی ترمیم نوارهای حفاری اداره آبفا می باشد. امامی ادامه داد: طبق قانون اداره آبفا موظف است قبل از هر حفاری از شهرداری مجوز بگیرد و طی توافقنامه ای که صورت خواهد گرفت یا شهرداری برآورد هزینه می کند و خودش اقدام به ترمیم خواهد کرد یا این که خود اداره آب این کار را انجام خواهد داد.

امامی ادامه داد: متاسفانه طی چند وقت اخیر اداره آبفا جهت حفاری ها هیچ گونه مجوزی از شهرداری گلگیر نگرفته است! علاوه بر آن اقدام به ترمیم نوارهای حفاری نیز نکرده که باعث تخریب آسفالت خیابان ها و خسارت به شهرداری گردیده و همین مسئله اعتراض مردم را به همراه داشته است!…

لازم به ذکر است در سال ۱۳۹۸ پس از وقوع زلزله طی مصوبه ای در جلسه شورای اداری مقرر گردید اداره آبفا روستایی طی سه ماه نسبت به برنامه ریزی و تعویض شبکه آب شهر گلگیر اقدام کند که علیرغم گذشت حدود ۴ سال تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

امیدوار هستیم با ورود مسئولان استانی و شهری مسئولیت این نابسامانی و تاریخ اصلاح شبکه سریعاً مشخص و برطرف شود، و اگر توان ترمیم حفاری ها از سوی ادارات و دستگاه های مربوطه وجود ندارد، به طور رسمی اعلام تا چاره اندیشی شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60579

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.