• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 11774اخبار امروز : 0
1

به مناسبت اربعین حسینی
آغاز فعالیت موکب حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 60574
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>به مناسبت اربعین حسینی</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>آغاز فعالیت موکب حضرت فاطمه زهرا(س)  در مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس: با پیام تلفنی دکتر محسن رضایی رییس دبیرخانه تنظیم روابط سران قوا موکب حضرت فاطمه زهرا(س)وابسته به خیریه زنده یادان احمد و مریم رضایی فعالیت خود را به مناسبت ایام اربعین آغاز نمود. دکتر محسن رضایی در این گفتگوی تلفنی که با حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان داشتند، ضمن عرض تسلیت […]

رویش زاگرس: با پیام تلفنی دکتر محسن رضایی رییس دبیرخانه تنظیم روابط سران قوا موکب حضرت فاطمه زهرا(س)وابسته به خیریه زنده یادان احمد و مریم رضایی فعالیت خود را به مناسبت ایام اربعین آغاز نمود.
دکتر محسن رضایی در این گفتگوی تلفنی که با حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان داشتند، ضمن عرض تسلیت ایام اربعین و تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه تر اربعین حسینی (ع)از دست اندرکاران برپایی این خیریه که برای دهمین سال متوالی برپا می شود تقدیر و تشکر نمودند.
امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان نیز ضمن بازدید از این موکب با اشاره به برنامه های متنوع خیریه زنده یادان احمد و مریم رضایی در حوزه های مختلف محرومیت زدایی؛ اشتغال زایی و توان افزایی خانوارهای تحت پوشش از توجه و حمایت دکتر محسن رضایی و دکتر امیدوار رضایی تشکر نمودند.
گفتنی است در این موکب ضمن اجرای برنامه های عزاداری بمناسبت اربعین سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش، به صدها خانواده محروم و نیازمند تحت پوشش کمک های مومنانه شامل اقلام مختلف غذایی اهدا گردید.
دکتر امیدوار رضایی نیز ضمن قدردانی از زحمات دست اندرکار این خیریه طی گفتگویی که با امام جمعه مسجدسلیمان داشتند از توجه و حمایت ایشان از فعالیت های فرهنگی و مذهبی از جمله موکب حضرت فاطمه زهرا(س) خیریه قدردانی نمودند.
در دیدار امام جمعه از موکب مذکور مکوندی مدیر خیریه گزارشی از فعالیت های خیریه و تشریح برنامه های موکب از تشریک مساعی کمیته امداد حضرت امام (ره) با این خیربه تشکر نمودند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.