• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 1
2

نشست اصحاب رسانه شهرستان مسجدسلیمان با شهردار و اعضای شورای شهر گلگیر

  • کد خبر : 60536
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۴۹
نشست اصحاب رسانه شهرستان مسجدسلیمان با شهردار و اعضای شورای شهر گلگیر

رویش زاگرس: به مناسبت هفته دولت نشست اصحاب رسانه شهرستان مسجدسلیمان با شهردار و اعضای شورای شهر گلگیر برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس عباس شاه منصوری رئیس شورای شهر گلگیر با اشاره به بخشی از مشکلات شهر گلگیر گفت: گلگیر مشکلات بسیاری دارد از جمله مشکلات حوزه آب، برق، شهرک دامپروری و […]

رویش زاگرس: به مناسبت هفته دولت نشست اصحاب رسانه شهرستان مسجدسلیمان با شهردار و اعضای شورای شهر گلگیر برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس عباس شاه منصوری رئیس شورای شهر گلگیر با اشاره به بخشی از مشکلات شهر گلگیر گفت: گلگیر مشکلات بسیاری دارد از جمله مشکلات حوزه آب، برق، شهرک دامپروری و از همه مهمتر عدم وجود دبیرستان در این شهر که همین مسئله باعث مهاجرت بسیاری از شهروندان گلگیر به شهرهای همجوار شده است.

شاه منصوری ادامه داد: تبعات آلودگی های کارخانه سیمان گریبانگیر مردم این شهر شده است اما متاسفانه خدماتی که باید توسط این کارخانه به مردم ارائه شود حتی در بحث استخدامی ها عادلانه نیست. شاه منصوری ادامه داد:

فاز دوم کارخانه سیمان علیرغم وعده های مکرر مسئولین همچنان راکد باقی مانده است، تلفن های شهرداری و شورای شهر سال هاست قطع می باشد، در شهر گلگیر یک پزشک وجود دارد که آن هم به صورت تمام وقت نیست و همین مسئله مشکلات عدیده ای را برای مردم به وجود آورده است.

وی گفت: از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گلایه مندیم که توجه ای به این شهر نوپا نداشته است..

مهدی منصوری عضو شورای شهر گلگیر نیز با بیان این که تمامی سرانه و بودجه شهرها بر اساس آمار جمعیتی اختصاص داده می شود و یکی از دلایل کاهش جمعیت این شهر عدم وجود دبیرستان می باشد . منصوری ادامه داد: خانواده ای که اولین فرزندش به سن دبیرستان می رسد مجبور می شود با تمام اعضای خانواده به شهرهای همجوار مهاجرت کند یعنی که به مرور آمار مدارس راهنمایی و دبیرستان در شهر گلگیر نیز کاهش خواهد داشت.

منصوری ادامه داد: پیشنهادی که ما داریم این است که یک دبیرستان شبانه روزی در گلگیر احداث و با تجمیع دانش آموزان روستاهای اطراف آمار جمعیتی را نیز بالا ببریم در غیر این صورت باید شاهد این باشیم که طی سال های آینده شهر گلگیر مجددا به یک روستا تبدیل شود…

میلاد امامی شهردار گلگیر نیز بخشی از عملکرد این شهرداری را تشریح کرد. وی گفت: طی ۸ ماهی که بنده به عنوان شهردار گلگیر مشغول فعالیت هستم با همراهی اعضای محترم شورا شهر جانمایی المان ورودی شهر گلگیر، اصلاح فلکه میدان آب درمانی، خرید، نصب و راه اندازی سیستم امنیتی دوربین مدار بسته، خرید و کاشت درخت های مثمر، خرید و نصب چراغ های روشنایی پیاده رو و ورودی شهر، تعریض و تسطیح جاده گلگیر به حاجی آباد، اصلاح ، خرید و راه اندازی پارک کوهستانی آب درمانی، پرداخت معوقات پرسنل شهرداری گلگیر، تعمیر و تجهیز ساختمان شهرداری و… تنها بخشی از عملکرد هشت ماهه شهرداری گلگیر بوده است.

در پایان با لوح تقدیر از اصحاب رسانه شهرستان قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.