• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

امام جمعه مسجدسلیمان
منکر تلاش های صورت گرفته نیستیم اما حجم بالای بیکاری در این شهرستان می طلبد توجه ای ویژه به پروژه هایی شود که بتواند نرخ بیکاری در شهرستان را کاهش دهد

  • کد خبر : 60464
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>امام جمعه مسجدسلیمان</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>منکر تلاش های صورت گرفته نیستیم اما حجم بالای بیکاری در این شهرستان می طلبد توجه ای ویژه به پروژه هایی شود که بتواند نرخ بیکاری در شهرستان را کاهش دهد</span>

منکر تلاش های صورت گرفته نیستیم اما حجم بالای بیکاری در این شهرستان می طلبد توجه ای ویژه به پروژه هایی شود که بتواند نرخ بیکاری در شهرستان را کاهش دهد/ مبارزه با فساد هزینه دارد که جان برکفان نیروی انتظامی جهت دفاع از امنیت با اهداء خون شان این هزینه را پرداخت می کنند/ […]

منکر تلاش های صورت گرفته نیستیم اما حجم بالای بیکاری در این شهرستان می طلبد توجه ای ویژه به پروژه هایی شود که بتواند نرخ بیکاری در شهرستان را کاهش دهد/ مبارزه با فساد هزینه دارد که جان برکفان نیروی انتظامی جهت دفاع از امنیت با اهداء خون شان این هزینه را پرداخت می کنند/ از دستگاه قضاجهت مبارزه جدی با فساد تشکر و قدردانی می کنم

رویش زاگرس: امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک هفته دولت گفت: انتظار داریم دولتمردان در کنار تلاش هایی که انجام می دهند به فکر حل مشکلات بیکاری جوانان این شهرستان نیز باشند.

حجت الاسلام سید احمدی با بیان این که از تلاش های دولت خدمتگزار تشکر و قدردانی می کنیم اما انتظار داریم با تعریف و راه اندازی پروژه های بزرگ که مورد انتظار مردم است بتوانند بخشی از مشکلات بیکاری شهرستان را برطرف کند. وی ادامه داد: به هیچ وجه منکر تلاش های صورت گرفته نیستیم اما حجم بالای بیکاری در این شهرستان می طلبد توجه ای ویژه به پروژه هایی شود که بتواند نرخ بیکاری در شهرستان را کاهش دهد.

سید احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت گروهبان سوم سعید پویان که هفته گذشته در مسجدسلیمان به شهادت رسید گفت: شهدا گلچین شده هستند چون قدم های شان در راه خدا بوده است. وی گفت: شهادت سعید پویان برگ زرینی ست بر افتخارات دیگر قوم لر. وی ادامه داد: مبارزه با فساد هزینه دارد که جان برکفان نیروی انتظامی جهت دفاع از امنیت با اهداء خون شان این هزینه را پرداخت می کنند و مردم نیز قدردان آن ها هستند.

امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود نیز گفت: همچنین باید از دستگاه قضاجهت مبارزه جدی با فسادتشکر و قدردانی نمایم.

حجت الاسلام سید احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همایش جهانی پیاده روی اربعین گفت: پیاده روی اربعین، یکپارچگی دنیای اسلام را در این کنگره الهی نشان می‌دهد، جایی که امروز جریان استکبار جهانی تلاش‌های زیادی کرده است که این حرکت را تحت شعاع خودش قرار دهد، اما موفق نبوده است.

خطیب نماز جمعه مسجدسلیمان همچنین با اشاره به سفر رئیس جمهور به آفریقای جنوبی و شرکت در نشست سران «بریکس» گفت: بریکس یکی از ائتلاف های جهانی است که نقش موثری در توسعه و ارتقای همکاری‌های اقتصادی و تجاری در بخش قابل توجهی از جهان دارد.

ائتلاف‌های جهانی نظیر بریکس، ائتلاف‌های نوظهوری هستند که کاملا مخالف یکجانبه‌گرایی بوده و با نگاه احترام به استقلال کشورها برای همکاری در جهت پیشرفت امور ملت‌ها تشکیل شده‌اند.

لازم به ذکر در بین خطبه های نماز جمعه به مناسبت هفته دولت پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان از گزارشی از برنامه های این هفته را تشریح کرد. همچنین در پایان خطبه های این هفته میز خدمت ادارات شهرستان برگزار گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.