• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

حسین عالی محمدی مرحله نهم سفر خود را به نام شهید ایمان قاضی به پایان رساند

  • کد خبر : 60400
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
حسین عالی محمدی مرحله نهم سفر خود را به نام شهید ایمان قاضی به پایان رساند

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی در ادامه سفر خود به دور ایران به گرگان  رسید. در مرحله نهم وی مسافت بجنورد به گرگان را به مسافت حدود ۳۰۰ کیلومتر در هفت روز طی کرد. حسین عالی محمدی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: یکی از دلایل این سفر زنده نگه داشتن نام نخبگان، […]

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی در ادامه سفر خود به دور ایران به گرگان  رسید. در مرحله نهم وی مسافت بجنورد به گرگان را به مسافت حدود ۳۰۰ کیلومتر در هفت روز طی کرد.

حسین عالی محمدی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: یکی از دلایل این سفر زنده نگه داشتن نام نخبگان، شهدای مسجدسلیمان و پیشکسوتان ورزش است و در همین راستا دور نهم را به نام ورزشکار شهید ایمان قاضی از شهدای شهرستان مسجدسلیمان طی کردم. وی گفت: همچنین ادای احترام می کنم به خانواده شهید ایمان قاضی، پدر، مادر و احسان قاضی مربیان ارزنده ورزش و یکی از افراد خیر  که جوانان بسیاری را مورد حمایت خود قرار داده است و در پرورش ورزشکاران بسیاری نقش اساسی داشته است. همچنین از آقایان کیوان احمدی و حشمت الله نجفی به خاطر حمایت هایشان در این مرحله تقدیر و تشکر می کنم.

عالی محمدی ادامه داد: مسیر بعدی عالی محمدی از گرگان به سمت ساری خواهد بود.

عالی محمدی قصد دارد به صورت دو آهسته پس از گذر از ۱۶ استان مرزی و در نهایت در مسجدسلیمان به ۱۵ سال تلاش ورزشی خود پایان و با ورزش حرفه ای خداحافظی کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.