• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
2

امام جمعه مسجدسلیمان:
پروژه پتروپالایش بختیاری که می تواند بخش اعظمی از مشکلات جوانان تحصیلکرده و بیکار مسجدسلیمان را حل کند همچنان معطل مانده است/ این که دلیل آن درگیری های سیاسی و یا تضاد منافع باشد اصلاً برای مردم پذیرفتنی نیست!

  • کد خبر : 60334
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>امام جمعه مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>پروژه پتروپالایش بختیاری که می تواند بخش اعظمی از مشکلات جوانان تحصیلکرده و بیکار مسجدسلیمان را حل کند همچنان معطل مانده است/ این که دلیل آن درگیری های سیاسی و یا تضاد منافع باشد اصلاً برای مردم پذیرفتنی نیست!</span>

پیاده روی اربعین حسینی رزمایشی ارزشمند و معنوی برای نشان دادن اقتدار شیعیان به جامعه جهانی است/ پروژه پتروپالایش بختیاری که می تواند بخش اعظمی از مشکلات جوانان تحصیلکرده و بیکار مسجدسلیمان را حل کند همچنان معطل مانده است/ این که دلیل آن درگیری های سیاسی و یا تضاد منافع باشد اصلاً برای مردم پذیرفتنی […]

پیاده روی اربعین حسینی رزمایشی ارزشمند و معنوی برای نشان دادن اقتدار شیعیان به جامعه جهانی است/ پروژه پتروپالایش بختیاری که می تواند بخش اعظمی از مشکلات جوانان تحصیلکرده و بیکار مسجدسلیمان را حل کند همچنان معطل مانده است/ این که دلیل آن درگیری های سیاسی و یا تضاد منافع باشد اصلاً برای مردم پذیرفتنی نیست!/ دشمنان ایران از پیشرفت‌های دفاعی کشورمان در حوزه‌های مختلف و توانمندی‌های دفاعی کاملا حیرت زده شده اند

رویش زاگرس: حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه فرا رسیدن ایام حزن و اندوه ماه صفر، رحلت پیامبر نور و مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت سبط اکبرش کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین شهادت امام الرئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را تسلیت گفت.

وی همچنین اربعین را عامل همبستگی امت اسلامی و حضور در پیاده روی اربعین را مبارزه با ظلم و کفر جهانی دانست و گفت: پیاده روی اربعین حسینی رزمایشی ارزشمند و معنوی برای نشان دادن اقتدار شیعیان به جامعه جهانی است که ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی با حضور گسترده در آن به خوبی از این فرصت استفاده خواهند کرد.

خطیب نماز جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی گفت: دشمنان ایران از پیشرفت‌های دفاعی کشورمان در حوزه‌های مختلف و توانمندی‌های دفاعی کاملا حیرت زده شده اند. وی ادامه داد: در مقابل زورگویان باید اسباب دفاعی خوب و پیشرفته ای داشته باشیم که بحمدالله توفیقات کشورمان در این عرصه بسیار زیاد بوده است تا جایی که دشمنان ما نیز به آن اقرار کرده اند و این قابل افتخا است.

سیداحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته دولت اظهار کرد: همه سعی دولت خدمتگزار این است که ارزش های اسلامی را در جامعه زنده نگه دارد و هر کسی در هر سنگری که باشد باید هدفش احیاء ارزش های الهی باشد.

وی با اشاره به مشکلات شهرستان مسجدسلیمان از جمله مشکل اشتغال جوانان گفت: کارهای خوبی در حال انجام است که امیدوارم بخوبی اطلاعی رسانی شود اما متاسفانه مشکل اشتغال و بیکاری همچنان پابرجاست. وی ادامه داد: دولتمردان باید فکر عاجلی برای این معضل در مسجدسلیمان بکنند. وی گفت: پروژه پتروپالایش بختیاری که می تواند بخش اعظمی از مشکلات جوانان تحصیلکرده و بیکار شهرستان را حل کند علیرغم آن که از مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده است همچنان معطل مانده است. وی ادامه داد: این که دلیل آن درگیری های سیاسی و یا تضاد منافع باشد اصلاً برای مردم پذیرفتنی نیست!

امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمله اخیر تروریستی در حرم شاه چراغ گفت ایجاد تنش میان ملت ایران با مهاجرین،انحراف توجه جبهه مقاومت از تمرکز بر رژیم صهیونیستی،تلاش برای تحریک گسل های مذهبی و فرقه ای،هدف گیری امنیت ملی، زنده نگه داشتن التهاب و تنش در جامعه را از مهمترین اهداف دشمنان برای این اقدام تروریستی بوده است.

سید احمدی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به دیدار اخیر فرماندهان سپاه با رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب پدایش، رشد و بالندگی، بحران‌شکنی، و عملکرد سپاه را در ابعاد نظامی،‌ مردمی، خدماتی و سازندگی، منحصر به ‌فرد و افتخارآمیز خواندند و با اشاره به ادامه سیاست دشمن برای بحران‌آفرینی، خدشه به امنیت کشور و ایجاد اختلال در زندگی مردم، تأکید کردند: در پرتو وحدت ملی، مشارکت دادن مردم، کمک به مردم بخصوص طبقات ضعیف، کار شبانه‌روزی و جهادی مسئولان و ادامه حرکت، امید و شوق به تحقق اهداف انقلاب شکست دشمن و پیروزی ملت قطعی است…

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.