• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

طی مراسمی با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان از خبرنگاران شهرستان تجلیل شد+تصاویر

  • کد خبر : 60304
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
طی مراسمی با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان از خبرنگاران شهرستان تجلیل شد+تصاویر

رویش زاگرس: طی مراسمی با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان از خبرنگاران شهرستان تجلیل شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دکتر یاسر جلیلی ضمن تبریک روز خبرنگار ضمن مهم دانستن نقش رسانه ها در ارتقای شاخص های بهداشتی و ارائه آموزش های عمومی به مردم، از آنان به عنوان پل ارتباطی […]

رویش زاگرس: طی مراسمی با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان از خبرنگاران شهرستان تجلیل شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دکتر یاسر جلیلی ضمن تبریک روز خبرنگار ضمن مهم دانستن نقش رسانه ها در ارتقای شاخص های بهداشتی و ارائه آموزش های عمومی به مردم، از آنان به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین یاد کرد و افزود: خبرنگاران با ارائه گزارشات دقیق، صحیح و معتبر مسئولین امر هر حوزه را در شناخت نقاط ضعف و کمبودها آگاه و آنان را در حل مشکلات و خدمت رسانی موثرتر یاری نمایند. وی گفت: اصحاب رسانه مسجدسلیمان نشان دادند کاملاً حرفه ای به مشکلات نگاه می کنند و بارها نقاط ضعف ما را همراه با راهکارهای مناسب ارائه و در کنار آن خدمات زحمت کشان حوزه بهداشت و درمان را نیز منعکس کردند.

جلیلی با تقدیر از خبرنگاران شهرستان که همواره یار و یاور خادمان مردم در مجموعه شبکه بهداشت و درمان بوده اند، ابراز امیدواری کرد: با تعامل بیشتر بتوان در مسیر خدمت رسانی به مردم گامهای موثرتری برداشت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.