• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

امام جماعت مسجد امام رضا (ع) منطقه بی بیان
وعده های مسئولین شهرستان در جلسه اخیر با اهالی منطقه بی بیان تحقق نیافت

  • کد خبر : 60300
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>امام جماعت مسجد امام رضا (ع) منطقه بی بیان</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>وعده های مسئولین شهرستان در جلسه اخیر با اهالی منطقه بی بیان تحقق نیافت</span>

رویش زاگرس: امام جماعت مسجد امام رضا (ع) منطقه بی بیان از عدم تحقق وعده های مسئولین شهرستان مسجدسلیمان در جلسه اخیر با اهالی این منطقه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حجت الاسلام علی نژاد اظهار داشت: در نیمه خرداد ۱۴۰۲ جلسه ای با حضور فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان مسجدسلیمان در […]

رویش زاگرس: امام جماعت مسجد امام رضا (ع) منطقه بی بیان از عدم تحقق وعده های مسئولین شهرستان مسجدسلیمان در جلسه اخیر با اهالی این منطقه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حجت الاسلام علی نژاد اظهار داشت: در نیمه خرداد ۱۴۰۲ جلسه ای با حضور فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان مسجدسلیمان در مسجد امام رضا (ع) بی بیان جهت رفع مشکلات منطقه برگزار گردید.

وی ادامه داد: موضوعات و معضلات فراوانی از طرف مردم مطرح و مسئولین قول هایی جهت رسیدگی و برطرف نمودن این مشکلات دادند. وی افزود: وعده فرماندار، بنا بود در نزدیک ترین زمان جلسه ای در فرمانداری تشکیل شود و با حضور چند نفر به نمایندگی از اهالی منطقه بی بیان، مسائل مطرح شده را به صورت کارشناسی تر بررسی و مصوبات و زمان بندی اجرای آن به مردم اعلام گردد اما تاکنون هیچ جلسه ای در این خصوص برگزار نشده است و اکثر معضلات با وجود پیگیری های متعدد از طرف مردم و مسجد همچنان وجود دارند..

علی نژاد تصریح کرد: نگرانی ما آنجا بیشتر می شود که احتمال می دهیم جلسات مشابه در محلات دیگر هم به همین صورت باشد، البته جای تعجب زیادی هم ندارد چون برخی افرادی که در جلسه قول دادند اکنون در زندان به سر می برند. گفتنی است مهمترین درخواست های مردم طی این نشست به شرح ذیل بوده است:

۱_تکمیل موزه نفت

۲_راه اندازی مجموعه ورزشی شهدای کارگر

۳_ راه اندازی چمن مصنوعی واقع در مجتمع بهزیستی

۴_مشکلات قطعی و افت فشار آب

۵_مشکلات مخابرات و آنتن دهی

۶_نیمه کاره ماندن تعویض پایه های برق

۷_عدم کیفیت نان

۸_سگ های ولگرد ، بیماری زا و آزاردهنده

۹_ نیمه کاره ماندن جاده گلف

۱۰_ عدم تکمیل پروژه پارک ملت و شهدای گمنام

۱۱_عدم رسیدگی مناسب در خصوص بهداشت و نظافت محیط

۱۲_ ساماندهی منازل تخریب شده شرکت نفت

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.