• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

مظفری بابادی به لیست کاندیداهای حوزه مسجدسلیمان اضافه شد

  • کد خبر : 60289
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
مظفری بابادی به لیست کاندیداهای حوزه مسجدسلیمان اضافه شد

رویش زاگرس: پیش ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل با پیش ثبت نام تعداد ۱۵۰ نفر در به پایان رسید. از آن جایی که اسامی ثبت نام شدگان از سوی وزارت کشور اعلام نشده است پایگاه خبری رویش زاگرس اسامی افرادی که مرحله پیش ثبت نام […]

رویش زاگرس: پیش ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل با پیش ثبت نام تعداد ۱۵۰ نفر در به پایان رسید. از آن جایی که اسامی ثبت نام شدگان از سوی وزارت کشور اعلام نشده است پایگاه خبری رویش زاگرس اسامی افرادی که مرحله پیش ثبت نام خود را انجام داده باشند را به مرور و پس از شناسایی در این پایگاه خبری منتشر و بروزرسانی خواهد کرد. لازم به ذکر است این لیست شامل اسامی ست که پیش ثبت نام آنان برای پایگاه خبری رویش زاگرس به اثبات رسیده است.

شنیده ها حاکی از آن است سهراب مظفری بابادی پیش ثبت نام خود را جهت حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انجام داد. سهراب مظفری بابادی کارشناس ارشد فلسفه وکلام اسلامی است که سوابقی چون تدریس در مدارس شهرستان های لالی و مسجدسلیمان، مدیر امور تربیتی و کانون فرهنگی تربیتی شهید رجائی مسجدسلیمان، رئیس سازمان دانش آموزی مسجدسلیمان، دبیر برگزاری جشن های عاطفه ها و نیکوکاری آموزش و پرورش مسجدسلیمان برای کمک به دانش آموزان نیازمندرا در کارنامه خود دارد.

لازم به ذکر است که سازمان دانش آموزی مسجدسلیمان با مدیریت مظفری بابادی همواره جز مناطق برتر چهل گانه آموزش و پرورش استان خوزستان بوده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.