• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

همسر شهید عبدالله صالحی فرگنی آسمانی شد

  • کد خبر : 60285
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
همسر شهید عبدالله صالحی فرگنی آسمانی شد

رویش زاگرس: همسر شهید عبدالله صالحی فرگنی آسمانی شد. به گزارش پایگاه خبری رویش طلا صالحی همسر شهید بزرگوار عبدالله صالحی درگذشت.مراسم تشییع و خاکسپاری فردا سه شنبه ۲۴ مرداد۱۴۰۲ ساعت ۷ الی ۹ صبح در قطعه والدین شهدای چهاربیشه و پس از آن در مسجد حضرت علی بن ابیطالب چهاربیشه برگزار خواهد شد. شهید […]

رویش زاگرس: همسر شهید عبدالله صالحی فرگنی آسمانی شد. به گزارش پایگاه خبری رویش طلا صالحی همسر شهید بزرگوار عبدالله صالحی درگذشت.مراسم تشییع و خاکسپاری فردا سه شنبه ۲۴ مرداد۱۴۰۲ ساعت ۷ الی ۹ صبح در قطعه والدین شهدای چهاربیشه و پس از آن در مسجد حضرت علی بن ابیطالب چهاربیشه برگزار خواهد شد.

شهید عبدالله صالحی فرگنی متولد سال ۱۳۰۹ در تاریخ ۲۸ دی ماه سال ۱۳۶۵ بر اثر بمباران هوایی در شهرستان مسجدسلیمان به شهادت رسید.

محمد عسکری در پیامی درگذشت این همسر شهید را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

انالله واناالیه راجعون

صلابت و نجابت همسران شهدا برای تمام بانوان این سرزمین بهترین الگو است که با ایمان و اعتقادی راسخ و صبوری مثال زدنی، در دفاع از انقلاب و اسلام از عزیزان خود گذشته و صبر و شکیبایی اختیار کردند. درگذشت بانوی صبور و مومنه مرحومه طلا صالحی همسر شهید بزرگوار عبدالله صالحی فرگنی موجب تأسف و تأثر شد.

اینجانب درگذشت این بانوی مومنه را به عموم مردم شریف مسجدسلیمان خانواده معزز ایشان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه رحمت واسعه و همجواری با همسر شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60285

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.