• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
3

علی عسگر ظاهری نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام خود را انجام داد

  • کد خبر : 60255
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
علی عسگر ظاهری نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام خود را انجام داد

رویش زاگرس: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. تیم رسانه ای پایگاه خبری رویش زاگرس تصمیم گرفته است به منظور ایجاد فضایی با نشاط جهت برگزاری انتخاباتی پرشور در مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل انتشار اخبار و شنیده های انتخاباتی را نیز منتشر کند. شنیده ها حاکی از […]

رویش زاگرس: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. تیم رسانه ای پایگاه خبری رویش زاگرس تصمیم گرفته است به منظور ایجاد فضایی با نشاط جهت برگزاری انتخاباتی پرشور در مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل انتشار اخبار و شنیده های انتخاباتی را نیز منتشر کند.

شنیده ها حاکی از آن است علی عسگر ظاهری نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام خود جهت حضور در انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی را انجام داده است. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در متنی که در فضای مجازی منتشر شده آمده است:

( إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ )
با توجه به شرایط خاص کشور و ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین سرنوشت خویش و انتخاب نمایندگان مردمی و ولایت مدار، ساختن ایرانی آباد و سربلند در همه زمینه ها جمعی از خانواده های شهدا، ایثارگران، نخبگان، فرهنگیان دانشگاهیان و دانشجویان، چهره‌ های سیاسی،فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، و بزرگان اقوام، عشایر و طوایف، جوانان ، دلسوزان منطقه وصاحب نظران در کلیه صنوف برای پیشرفت حوزه ی انتخابیه مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل با توجه به جمیع جهات از جمله تجربه موفق مدیریتی در سطوح مختلف استانی و کشوری ، همچنین موفقیت در وکالت و نمایندگی مردم شریف و گرامی شهرستان های مسجدسلیمان لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی توسط حاج علی عسگر ظاهری خواستار حضور ایشان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اقدام جهت پیش ثبت نام شده اند.
در همین راستا حاج علی عسگر ظاهری با استعانت از خدای عزوجل و ضمن پاسخگویی به این همه الطاف خودجوش مردمی با بیان این که برگزاری انتخابات دو نهاد مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی در اسفندماه ۱۴۰۲ با توجه به شرایط عمومی ، از مهمترین موضوعات کشور می باشد. و چشم دوست و دشمن به مشارکت مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری است و شاید به همین دلیل بر خلاف تمام دوره‌های گذشته، تنور انتخابات در روزهای نخستین امسال توسط رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی)روشن شد و معظم له از مسئولان مرتبط، تعیین راهبرد برای چهار محور مهم «مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت انتخاباتی» را مطالبه فرمودند و همه ارکان انتخابات را برای تحقق انتخاباتی «خوب، سالم و با مشارکت بالا» فراخواندند.
لذا پس از بررسی های لازم با احساس مسئولیت برای تحقق فرمایشات رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) و در پاسخ به دعوت مردم شریف حوزه انتخابیه مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل در پیامی پیش ثبت نام خود در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام نموده و خواستار مشارکت گسترده و همه جانبه مردم عزیز، ولایتمدار و انقلابی در انتخابات پیش رو جهت برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و دشمن شکن شد. وی رعایت قوانین و مقررات انتخابات را اصل دانسته و اظهار داشت امیدواریم همه حامیان و فعالان سیاسی حفظ حرمت ها واخلاق مداری راسرلوحه کار خودقرارداده باگذشت و سعه صدر فضای مسالمت آمیز رقابت انتخاباتی را برای همه آرام و صمیمی نگهدارند تا کاندیداهای محترم درفصایی کاملا صمیمی و دوستانه رقابت سالمی داشته باشند.
در پایان ازدرگاه خداوند سبحان سلامتی؛ موفقیت و سربلندی برای مردم شریف حوزه انتخابیه،هم استانی های محترم وهمه ی هموطنان ارجمند و منتخبین آینده مردم خواهانم…

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.