• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 60162
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

رویش زاگرس:جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان مسجدسلیمان با حضور پیمان مولایی فرماندار، محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، جمعی از آزادگان و اعضای این شورا برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه با بیان این که برای هر صندلی مدیران ۷۲ شهید داده […]

رویش زاگرس:جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان مسجدسلیمان با حضور پیمان مولایی فرماندار، محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، جمعی از آزادگان و اعضای این شورا برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه با بیان این که برای هر صندلی مدیران ۷۲ شهید داده ایم بر ضرورت پاسداشت آرمان های شهدا تاکید کرد و گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون شهداست که باید اهداف این عزیزان با برنامه مختلف فرهنگی به نسل آینده انتقال یابد. وی ضمن تاکید بر برگزاری منظم دیدار با خانواده های معزز شهدا گفت: دیدار با خانواده های شهدا موجب حفظ روحیه ایثار و شهادت در جامعه می گردد.

محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگذان شهرستان مسجدسلیمان بر ضرورت توسعه برنامه های فرهنگی با موضوع ترویج فرهنگی ایثار و شهادت و برگزاری یادوره های بزرگداشت شهدا تاکید کرد. وی با اشاره به آمار دوازده هزار نفری جامعه هدف در مسجدسلیمان گفـت: بکارگیری همه ظرفیت های شهرستان برای تحقق اهداف و آرمان های شهداء و ساماندهی ایثارگران عزیز و یادگاران دفاع مقدس باید اولویت کاری همه دستگاهها باشد. عسکری همچنین ضمن تبریک روز خبرنگار از برنامه این اداره جهت غبارروبی مزار شهید خبرنگار اکبر قاسمی پور خبر داد.

وی همچنین با اشاره به ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: صبر و استقامت این عزیزان در دوران اسارت را در هیچ کجا نمی توان یافت. آزادگان با اعتقادات عمیق خود به ائمه اطهار (ع) و عشق به امام (ره) و میهن اسلامی توانستند این سال ها را تحمل کنند. وی از اعضاء شرکت کننده در این جلسه خواست تا برای گرامی داشت این روز از تمام ظرفیت ها استفاده تا مقاومت، ایستادگی، و فداکاری این عزیزان به نسل آینده منتقل و برنامه ای در خور شأن این عزیزان برگزار گردد.

در این مراسم سه نفر از آزادگان سرافراز شهرستان همچنین بخشداران گلگیر و عنبر به بیان مشکلات پرداختند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.