• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

حسین عالی محمدی مرحله هفتم سفر خود را به نام شهید آذر به پایان رساند

  • کد خبر : 60158
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۵۸
حسین عالی محمدی مرحله هفتم سفر خود را به نام شهید آذر به پایان رساند

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی در ادامه سفر خود به دور ایران به صورت دو آهسته به قوچان رسید. در مرحله هفتم وی مسافت مشهد به قوچان را به مسافت ۱۴٠ کیلومتر در سه روز طی کرد. حسین عالی محمدی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: یکی از دلایل این سفر زنده نگه […]

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی در ادامه سفر خود به دور ایران به صورت دو آهسته به قوچان رسید. در مرحله هفتم وی مسافت مشهد به قوچان را به مسافت ۱۴٠ کیلومتر در سه روز طی کرد.
حسین عالی محمدی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: یکی از دلایل این سفر زنده نگه داشتن نام نخبگان، شهدای مسجدسلیمان و پیشکسوتان ورزش است و در همین راستا دور هفتم را به نام ورزشکار شهید محمدرضا آذر طی کردم. وی گفت: در این مرحله ادای احترام می کنم به داور با اخلاق ورزشکار شهید محمدرضا آذر از شهدای جنگ تحمیلی و خانواده ورزشکار ایشان که همگی از ورزشکاران و مربیان ورزش شهرستان مسجدسلیمان هستند و در پرورش ورزشکاران بسیاری نقش اساسی داشته اند.

عالی محمدی ادامه داد:به دلیل بیماری چند روزی در روند فعالیت بنده وقفه ای ایجاد شد اما به لطف خداوند از امروز ادامه مسیر را آغاز کرده ام. مسیر بعدی عالی محمد از قوچان به سمت بیرجند به مسافت ۱۲٠ کیلومتر خواهد بود.
عالی محمدی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: پس از رسیدن به مشهد یکی از مدال های خودم را تقدیم موزه امام رضا (ع) و دیگری را به یکی از خدام حضرت تقدیم کردم. وی قصد دارد به صورت دو آهسته پس از گذر از ۱۶ استان مرزی و در نهایت در مسجدسلیمان به ۱۵ سال تلاش ورزشی خود پایان و با ورزش حرفه ای خداحافظی کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.