• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

دادستان مسجدسلیمان خبر داد:
۳۸ مددجوی زندان مسجدسلیمان از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند

  • کد خبر : 60102
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

رویش زاگرس: دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان گفت: در بازدید از زندان شهرستان، با به‌صورت چهره به چهره با مددجویان دیدار، مشکلات قضایی آنان رسیدگی و با تشکیل شورای طبقه‌بندی در زندان، با اعطای ارفاقات قانونی به ۳۸ نفر از واجدین شرایط، موافقت شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، علی زلقی  در ارتباط با […]

رویش زاگرس: دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان گفت: در بازدید از زندان شهرستان، با به‌صورت چهره به چهره با مددجویان دیدار، مشکلات قضایی آنان رسیدگی و با تشکیل شورای طبقه‌بندی در زندان، با اعطای ارفاقات قانونی به ۳۸ نفر از واجدین شرایط، موافقت شد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، علی زلقی  در ارتباط با ارفاقات و تسهیلات اعطایی به زندانیان، اظهار کرد: مددجویانی مشمول ارفاقات قضایی می‌شوند که در برنامه‌های فرهنگی تربیتی زندان شرکت نموده و در کمیته طبقه‌بندی ندامتگاه امتیاز لازم را کسب نمایند و همچنین حضور آنان در جامعه باعث ایجاد ناامنی برای مردم نشود.

وی ضمن تقدیر از اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی انجام شده در زندان، گفت: در این شورا ضمن بررسی درخواست‌های مددجویان، با اشتغال به‌کار پنج نفر و نصب پابندالکترونیک سه نفر از آنان موافقت و به ۲۶ نفر از آنان نیز مرخصی اعطا شد.

زلقی افزود: همچنین با آزادی مشروط دو نفر و انتقال به زندان محل سکونت دو نفر دیگر از این مددجویان نیز موافقت شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.