• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
3

رییس H.S.E شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان:
سرانه فضای سبز در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان بالاتر از تکلیف قانونی است

  • کد خبر : 60053
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>رییس H.S.E شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>سرانه فضای سبز در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان بالاتر از تکلیف قانونی است</span>

رویش زاگرس: رییس اداره بهداشت،ایمنی،محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: سرانه فضای سبز موجود در اماکن اداری،تأسیسات صنعتی و غیرصنعتی این شرکت فراتر و بالاتر از تکلیف قانونی است. به گزارش رویش زاگرس به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس فرید غلامی […]

رویش زاگرس: رییس اداره بهداشت،ایمنی،محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: سرانه فضای سبز موجود در اماکن اداری،تأسیسات صنعتی و غیرصنعتی این شرکت فراتر و بالاتر از تکلیف قانونی است.

به گزارش رویش زاگرس به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس فرید غلامی حموله در تکمیل این خبر اظهار داشت: براساس ماده ۱۵ قانون هوای پاک مصوب سال ۱۳۹۶، کلیه صنایع ملزم به احداث ۱۰ درصد از مساحت واحدهای تولیدی در راستای ایجاد فضای سبز می باشند.
وی افزود:در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ۵۲۵۰۰۰ متر مربع تأسیسات صنعتی ، ۱۶۰۰۰۰ مترمربع تأسیسات غیرصنعتی شامل اماکن اداری و ورزشی وجود دارد که براساس تکلیف قانون می بایست ۵۲۵۰۰ مترمربع فضای سبز ایجاد شود اما بدلیل اهمیت موضوع محیط زیست و توجه ویژه مدیریت شرکت به گسترش فضای سبز و هوای پاک، ۱۸۸۷۷۰ متر مربع مساحت فضای سبز قابل نگهداری در این شرکت می باشد که بسیار فراتر از قانون می باشد.

وی افزود: توسعه فضای سبز در واحدهای صنعتی این شرکت اهمیت بیشتری دارد به گونه ایکه در یکی از واحدهای بهره برداری نفت که ۲۴۰۰۰ متر مربع مساحت مجموعه می باشد ۴۵۰۰۰۰ متر مربع فضای سبز در حاشیه و اطراف این کارخانه ایجاد شده است.

غلامی حموله ادامه داد: در سایر تأسیسات صنعتی نیز بسته به شرایط محیطی ، جغرافیایی و توپوگرافی منطقه، ایجاد و گسترش فضای سبز طی سالهای اخیر اهمیت بیشتری یافته و با تأکید مدیرعامل محترم مبنی بر توسعه روزافزون و نقش آفرینی هر چه بیشتر این شرکت در ایجاد شرایطی بمنظور تلطیف بیشتر آب و هوا، طرح کاشت نهال و ایجاد فضای سبز در اراضی تحصیلی و منابع طبیعی اطراف تأسیسات و اماکن با رعایت جوانب مختلف از جمله استفاده از نهال های بومی و سازگار با آب و هوای منطقه با جدیت از سوی این اداره پیگیری می شود.

شایان ذکر است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای عملی سازی پویش کاشت یک میلیارد اصله نهال در دولت سیزدهم، یکی از پیشروترین شرکت ها در سطح وزارت نفت می باشد که با احداث ۸ باب نهالستان با استفاده از منابع،امکانات و تجهیزات درون سازمانی، ظرفیت تولید سالانه ۲۰۰ هزار اصله نهال را ایجاد کرده است . اقدامی که تحسین و تقدیر مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری استان خوزستان را در پی داشته است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. جناب غلامی میشه بفرمایید از چقدر درآمد بهره برداری تخصیص به فضای سبز و محیط زیست داده شده .یک مشت خاک در مقابل چقدر برداشت شده ..چرا با عدد و ارقام بازی میکنید ..یک میلیارد اصله نهال برای کجا ؟؟؟چرا به مدارس نمیروید و یک روز بچه های مدارس نهالی نکارند که فرهنگ بشود ؟مگر در این سرزمین زندگی نمیکنید ؟فضای داخل محوطه صنعتی برای شما اهمیت دارد ولی برای مردم شهر فضای شهری اهمیت دارد واطراف محیط شهر .دولت سال ۹۶ نتیجه اش هم را خوب میدانیم چه بوده و قوانینش را که منجر به چاق شدن عده ای و جاهایی خاص شد و بس .

  2. لطفا دوباره ارتباط بگیرید و مخصوصا یکباردیگه پرسیده شود بابت چندسال و از چه مبلغی درآمد این ارقام تخصیص دهده شده که بالاتر میدانند از تکلیفشان ؟؟؟

  3. سلام ‌. این ۴۵۰۰۰۰ متر مربع فضای سبز کجاست یا خدا؟؟
    جل الخالق ؟؟🧐🤔🤔🤔🧐🤨🤨🧐🤔🤔🤨🤨🧐🧐🤔🤨🤨🤨🤨🧐🥴🥴🥴🥴🥴🙃🙃🙃

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.