• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

استقبال تربتی ها از حسین عالی محمدی رکوردار ملی

  • کد خبر : 60039
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
استقبال تربتی ها از حسین عالی محمدی رکوردار ملی

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی سفر خود به دور ایران به صورت دو آهسته را با نام باشگاه پرافتخار شاهین مسجدسلیمان به پایان رساند. در مرحله پنجم وی مسافت قائن به تربت حیدریه را به مسافت ۲۴۰ کیلومتر در پنج روز طی کرد. حسین عالی محمدی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: یکی […]

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی سفر خود به دور ایران به صورت دو آهسته را با نام باشگاه پرافتخار شاهین مسجدسلیمان به پایان رساند. در مرحله پنجم وی مسافت قائن به تربت حیدریه را به مسافت ۲۴۰ کیلومتر در پنج روز طی کرد.

حسین عالی محمدی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: یکی از دلایل این سفر زنده نگه داشتن نام نخبگان، شهدای مسجدسلیمان و پیشکسوتان ورزش است و در همین راستا دور پنجم را به نام باشگاه پر افتخار شاهین مسجدسلیمان طی کردم. وی گفت: در این مرحله ادای احترام می کنم به مربیان و ورزشکاران باشگاه شاهین مسجدسلیمان اساتید گرامی منوچهر و ایرج کبیریان، زنده یاد مصطفی خراجی، زنده یاد جلیلی و دیگر عزیزان این باشگاه بزرگ از جمله شهرام تقی پور که در تیم های شاهین، دارایی، سپاهان اصفهان سابقه بازی دارد و به دلیل مصدومیت خیلی زود از فوتبال کناره گیری کرد و اگر چه در مسجدسلیمان زندگی نمی کند اما همیشه در بزنگاههای مختلف از فرزندان این شهرستان حمایت کرده است.

وی گفت: منوچهر کبیریان از مدافعان با سابقه فوتبال ایران بود که در تیم های سپاهان و ذوب آهن اصفهان همچننی تراکتورسازی تبریز نیز سابقه بازی در جام تخت جمشید راهمچنین توسط اوفارل در مقطعی به تیم ملی نیز دعوت شد. وی فوتبال را از تیم شاهین مسجدسلیمان شروع کرد و پس از خداحافظی از فوتبال سال ها هدایت تیم های شاهین و نفت مسجدسلیمان را بر عهده داشت و در سال ۱۳۶۴به همراه تیم شاهین نیز قهرمان جام حذفی مسجدسلیمان را به دست آورد. همچنین ایرج کبیریان که علاوه بر شاهین و پرسپولیس مسجدسلیمان ساببقه عضویت در تیم سپاهان اصفهان را در سال ۱۳۵۰ در لیگ دسته اول کشور دارد. ایرج کبیریان در تیم های شاهین،قدس،نفت و منتخب مسجدسلیمان و فوتبال آموزشگاهی نیز سابقه فعالیت دارد.

حسین عالی محمدی همچنین از مهندس علی جعفری که در پرداخت هزینه های خراسان جنوبی تا رضوی را تقبل کرده است تشکر و قدردانی نمود.

عالی محمدی قصد دارد به صورت دو آهسته پس از گذر از ۱۶ استان مرزی و در نهایت در مسجدسلیمان به ۱۵ سال تلاش ورزشی خود پایان و با ورزش حرفه ای خداحافظی کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60039

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام ‌درود . چه عکس قشنگی،چه مردم دوست داشتنی‌ای🌹❤️😘😘🙏🏻🌹 ،
    چه مردم خونگرم و باغیرت و باشرف و مهربان و نجیبی دارد دیار خراسان ، درود بر خراسان بزرگ ، درود بر حسین عالی محمدی 🌹🙏🏻🌹🙏🏻🙏🏻

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.