• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

ابراهیم اشکش:
مثلت مدیریت، عوامل فنی و هوادارن بیشترین کمک را به صعود تیم نفت مسجدسلیمان خواهد کرد

  • کد خبر : 60014
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۰۵
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>ابراهیم اشکش: </span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>مثلت مدیریت، عوامل فنی و هوادارن بیشترین کمک را به صعود تیم نفت مسجدسلیمان خواهد کرد</span>

رویش زاگرس: سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: مثلت مدیریت، عوامل فنی و هوادارن بیشترین کمک را به صعود تیم نفت مسجدسلیمان خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرمربی نفت مسجدسلیمان با بیان این مطلب افزود: همه تلاشمان را برای خوشحالی مردم مسجدسلیمان و بختیاری های سراسر کشور که عاشقانه نفت را دوست دارند انجام […]

رویش زاگرس: سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: مثلت مدیریت، عوامل فنی و هوادارن بیشترین کمک را به صعود تیم نفت مسجدسلیمان خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرمربی نفت مسجدسلیمان با بیان این مطلب افزود: همه تلاشمان را برای خوشحالی مردم مسجدسلیمان و بختیاری های سراسر کشور که عاشقانه نفت را دوست دارند انجام خواهیم داد.
اشکش ادامه داد: نگاه مثبت مسئولان ارشد شهری؛ مدیریت ارشد مناطق نفتخیز ومسجدسلیمان و مدیر عامل محترم باشگاه نفت با همراهی هواداران نجیب و عاشق باشگاه بیشترین نقش را در موفقیت و صعود به لیگ برتر خواهد داشت.
سرمربی نفت مسجدسلیمان همچنین در ارتباط با حضور مجید باقری نیا در کادر فنی گفت: اقای باقری نیا به عنوان بزرگ و استاد من بالای سر مجموعه خواهد بود، حرف ایشان برای من و کادر فنی حجت است و قطعا از تجربه ایشان به عنوان یکی از بزرگان ورزش استان خوزستان در راه صعود استفاده خواهیم کرد.
ابراهیم اشکش همچنین در ارتباط با جذب بازیکنانی که جدیدا به تیم پیوستند گفت: همه تلاش مان این است بهترین های لیگ یک را در کنار چند بازیکن خوب لیگ برتری جذب کنیم تا با یک تیم متحد، سختکوش و جاه طلب به لیگ برتر صعود و دل هواداران عاشق و پاک را شاد کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=60014

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.