• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
3

مادر شهید والامقام احمد هاشم پور آسمانی شد

  • کد خبر : 59983
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۵۲
مادر شهید والامقام احمد هاشم پور آسمانی شد

رویش زاگرس: مادر شهید والامقام احمد هاشم پور پس از سال‌ها فراق به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس زنده یاد ماهپسند صفی پور  مادر سردار شهید احمد هاشم پور از شهدای گرانقدر شهرستان مسجدسلیمان پس از سال‌ها دوری و فراق فرزند دعوت حق را لبیک گفته و به فرزند شهیدش پیوست. […]

رویش زاگرس: مادر شهید والامقام احمد هاشم پور پس از سال‌ها فراق به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس زنده یاد ماهپسند صفی پور  مادر سردار شهید احمد هاشم پور از شهدای گرانقدر شهرستان مسجدسلیمان پس از سال‌ها دوری و فراق فرزند دعوت حق را لبیک گفته و به فرزند شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر این مادر فداکار و اسوه صبر و ایثار روز پنجشنبه ۲۹ تیرماه در جوار گلزار شهدای کلگه ساعت  ۸/۳۰ دقیقه صبح به خاک سپرده خواهد شد و پس از آن در مسجد علاسوندها ادامه مراسم برگزار خواهد شد.

شهید احمد هاشم پور فرزند محمدرضا متولد سال ۱۳۴۲، در عملیات های خیبر، بدر، والفجر ۸ حضور داشت و سرانجام در حالی که مسئولیت معاون گروهان را عهده دار بود در تاریخ ۱۳۶۵/۱۰/۲۱ در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان ضمن دعوت از مردم شهید پرور و خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در مراسم تشییع و تدفین در پیامی درگذشت این مادر شهید را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا الیه راجعون

خانواده معزز شهید والامقام احمد هاشم پور

‌خبر درگذشت بانوی عفیفه و مومنه‌ و الگوی صبر و مقاومت مرحومه مغفوره والده ماجده شهید گرانقدر احمد هاشم پور بعد از سال ها تحمل دوری و فراق فرزتد عزیزش موجب تاثر و تألم فراوان‌ اینجانب گردید، مادری که با تربیت فرزندان رشید و برومندش وتقدیم به معبود خویش در راه ارزش های الهی و سال ها صبر و مقاومت الگویی شد برای تمام مادران و بانوان جامعه اسلامی. ضمن ابراز همدردی مصیبت وارده را به خانواده محترم و داغدار شهید هاشم پور و کلیه فامیل های وابسته تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه غفران و رحمت واسعه الهی و برای کلیه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماییم. خداوند روحش را با شفیعه روز جزا حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و فرزندشهیدش محشور نماید.

فرازی از وصیت نامه شهید احمد هاشم پور:

از راهی که انتخاب کردم به قدری خوشحال هستم که نمی توانم با قلم آن را توصیف نمایم. و بنده جهاد و شهادت در راه خدا را درجه ی کمالی می دانم که در هر راه دیگری که در دنیا انتخاب می کردم و نصیبم نمی شد؛ چون هر راهی غیر از شهادت و جهاد انتخاب می کردم منافع دنیوی و فانی در آن نمایان بود ولی شهادت غیر از مسائل دنیوی و فانی است و از خداوند درخواست می نمایم اگر لیاقت شهادت در راه خدا را دارم نصیبم بگرداند و اگر جسم ناقابلم بخواهد در راهی که رضای خدا در آن بنا شد حرکت کند در همین عملیات شهادت را نصیبم گرداند…

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59983

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.