• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11774اخبار امروز : 0
2

مرحله سوم سفر عالی محمدی به دور ایران با نام باشگاه پرافتخار نفتون مسجدسلیمان به پایان رسید

  • کد خبر : 59870
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
مرحله سوم سفر عالی محمدی به دور ایران با نام باشگاه پرافتخار نفتون مسجدسلیمان به پایان رسید

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی در ادامه سفر خود به دور ایران به صورت دو آهسته را با نام باشگاه پرافتخار نفتون مسجدسلیمان در دو مرحله به پایان رساند. در مرحله سوم وی مسافت نهبندان به سربیشه را به مسافت ۱۲۵ کیلومتر طی سه روز و مرحله بعدی از سربیشه به بیرجند را نیز به […]

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی در ادامه سفر خود به دور ایران به صورت دو آهسته را با نام باشگاه پرافتخار نفتون مسجدسلیمان در دو مرحله به پایان رساند. در مرحله سوم وی مسافت نهبندان به سربیشه را به مسافت ۱۲۵ کیلومتر طی سه روز و مرحله بعدی از سربیشه به بیرجند را نیز به مسافت ۷۰ کیلومتر در دو روز طی کرد.

حسین عالی محمدی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: یکی از دلایل این سفر زنده نگه داشتن نام نخبگان، شهدای مسجدسلیمان و پیشکسوتان ورزش است و در همین راستا دور سوم که در دو مرحله انجام شده است را به نام باشگاه پر افتخار نفتون مسجدسلیمان طی کردم. وی گفت: در این مرحله ادای احترام می کنم به داریوش بهادری به عنوان یکی از ماندگارترین چهره های ورزشی مسجدسلیمان و منطقه نفتون که صدها نفر را به ورزش کشور معرفی کرده است و هنوز آثار آن در تیم های بزرگی چون استقلال تهران نمایان است.

عالی محمدی ادامه داد: در زمانی که خوزستان یکی از قطب های فوتبال کشور بود و  تیم هایی چون شاهین اهواز و صنعت نفت آبادان در لیگ  کشور و حتی در  مقطعی شاهین اهواز به عنوان قهرمان جام حذفی کشور نماینده ایران در  آسیا بود بهادری توانست با دست خالی و  با تکیه بر دانش خود با شکست این تیم ها علاوه بر قهرمانی استان نام مسجدسلیمان را نیز سربلند کند و به گفته بزرگان ورزش، خوزستان الماسی دارد به نام داریوش بهادری که از یک بازیکن ساده قهرمان ملی می سازد. ورزشکارانی چون بهزاد غلامپور، کورش لرستانی، غلام باقری، اسفندیار موسوی،عطا الله بهادری، سهراب بهادری، برادران اقبالی و… از شاگردان ایشان بودند.

حسین عالی محمدی ادامه داد: در شرایط بسیار سختی همچون گرفتاری در طوفان شن و گرمای شدید به لطف خداوند تمامی مراحل را پشت سر خواهم گذاشت. وی گفت: صبح امروز با استقبال آقای سید مصطفی سیادت رئیس اداره ورزش و جوانان بیرجند وارد این شهر شدم و امشب را مهمان این عزیزان هستم و ان شالله فردا مسافت ۱۱۰ کیلومتری بیرجند به قائن را آغاز خواهم کرد.

عالی محمدی قصد دارد به صورت دو آهسته پس از گذر از ۱۶ استان مرزی و در نهایت در مسجدسلیمان به ۱۵ سال تلاش ورزشی خود پایان و با ورزش حرفه ای خداحافظی کند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.