• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
2

اجرای یک پروژه عام المنفعه به همت نفتی ها؛
رویش زاگرس:شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان تردد روستاییان منطقه سلیران نرگسی را سهولت بخشید

  • کد خبر : 59865
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۲ - ۴:۳۹

رویش زاگرس: عملیات تکمیل ابنیه فنی ( ۱۰ دستگاه پُل ) در جاده دسترسی روستاییان منطقه سلیران نرگسی بخش عنبر شهرستان مسجدسلیمان به اتمام رسید. مدیرمهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اعلام خبر بالا اظهار داشت: این اقدام با موافقت مهندس هیهاوند مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان […]

رویش زاگرس: عملیات تکمیل ابنیه فنی ( ۱۰ دستگاه پُل ) در جاده دسترسی روستاییان منطقه سلیران نرگسی بخش عنبر شهرستان مسجدسلیمان به اتمام رسید.

مدیرمهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اعلام خبر بالا اظهار داشت: این اقدام با موافقت مهندس هیهاوند مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و در پی درخواست اداره امور عشایر شهرستان مسجدسلیمان مبنی بر نامناسب بودن وضعیت جاده دسترسی روستاییان و عشایر مستقر در منطقه سلیران نرگسی و انجام گرفت .

به گزارش رویش زاگرس به نقل از  روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهرداد آقا‌بیگی افزود : این پروژه در قالب عمل به تعهدات اجتماعی این شرکت به مجاوران تأسیسات صنعت نفت و با هزینه ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال و در مدت زمان ۴ ماه و با احداث و تکمیل ۱۰ دستگاه پل کوچک و نیمه کاره به اتمام رسید .

وی افزود : برای تکمیل این پل‌ها، اجرای دیوار و جان‌پناه،دال،بالشتک- عملیات سنگ کاری وخاکریزی دو طرف پل پیش بینی و انجام شد .

با این اقدام مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، دسترسی عشایر و روستاییان این منطقه تسهیل و ایمن گردید .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.