• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
2

با پشتیبانی و همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان؛
جاده ۲ روستای بخش گلگیر پس از سالها مرمت و بازگشایی شد

  • کد خبر : 59852
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۴:۰۱

رویش زاگرس: جاده ارتباطی ۲ روستای بخش گلگیر شهرستان مسجدسلیمان پس از سالها انتظار روستاییان با پشتیبانی و همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بهسازی و مرمت شد . این اقدام با موافقت و دستور مهندس هیهاوند مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و به همت مجموعه پرتلاش اداره ترابری و […]

رویش زاگرس: جاده ارتباطی ۲ روستای بخش گلگیر شهرستان مسجدسلیمان پس از سالها انتظار روستاییان با پشتیبانی و همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بهسازی و مرمت شد .

این اقدام با موافقت و دستور مهندس هیهاوند مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و به همت مجموعه پرتلاش اداره ترابری و پشتیبانی از تولید این شرکت و متعاقب درخواست فرمانداری شهرستان و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت انجام شد .

به گزارش رویش زاگرس به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، طی این اقدام راه ارتباطی روستاهای شکرآب و گُلی خون بخش گلگیر شهرستان مسجدسلیمان به طول ۵۰۰۰ متر که سالها دچار مشکل بود با پشتیبانی و حضور خودروهای راهسازی اداره ترابری شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نظیر غلطک – لودر-تانکر آب پاش-تانکر سوخت- تریلر کمرشکن مرمت و بهسازی شد تا مشکل ارتباط روستاهای یادشده پس از سالها با پشتیبانی و همت نفتی ها مرتفع گردد .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59852

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.