• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
3

مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان عنوان کرد:
ارایه خدماتی معادل با ۱۱۸ میلیارد ریال از سوی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به شهروندان

  • کد خبر : 59841
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۲۴

رویش زاگرس: مدیرخدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از ارایه خدماتی معادل با ۰۰۰ر۰۰۰ر۵۱۴ر۱۱۸ ریال از سوی مدیریت خدمات این شرکت به شهروندان و دوایر دولتی شهرهای واقع در حوزه عملیاتی این شرکت در سال گذشته خبرداد. مدیرخدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از ارایه خدماتی معادل با ۰۰۰ر۰۰۰ر۵۱۴ر۱۱۸ ریال از […]

رویش زاگرس: مدیرخدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از ارایه خدماتی معادل با ۰۰۰ر۰۰۰ر۵۱۴ر۱۱۸ ریال از سوی مدیریت خدمات این شرکت به شهروندان و دوایر دولتی شهرهای واقع در حوزه عملیاتی این شرکت در سال گذشته خبرداد.

مدیرخدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از ارایه خدماتی معادل با ۰۰۰ر۰۰۰ر۵۱۴ر۱۱۸ ریال از سوی مدیریت خدمات این شرکت به شهروندان و دوایر دولتی شهرهای واقع در حوزه عملیاتی این شرکت در سال گذشته خبرداد .

به گزارش رویش زاگرس به نقل  از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مهندس غلامعلی حیدری در تکمیل این خبر اظهار داشت: این خدمات در چارچوب عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت با حسن نظر و توجه مهندس هیهاوند مدیرعامل این شرکت و از محل توانمندی ها و امکانات درون سازمانی و همچنین صرفه جویی در مصرف هزینه های جاری به منظور افزایش رضایت مندی شهروندان از دولت محترم ارایه گردیده است .

وی افزود: تأمین نیازهای خودرویی سبک،سنگین و ماشین آلات راهسازی – انجام خدمات تهویه و تبرید ، فضای سبز و تنظیفات ، تعمیرات برق،تعمیرات عمومی و ساختمانی مدارس و مساجد – خرید و تأمین ملزومات،تجهیزات بهداشتی و بنایی – اصلاح و تعویض خط لوله جمع آوری فاضلاب خانگی منازل غیرشرکتی – تهیه غذای گرم جهت پشتیبانی از مراسمات،آیین ها و جلسات از جمله خدمات و اقدامات مدیریت خدمات در عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت به شهروندان در سال ۱۴۰۱ بوده است.

وی خاطر نشان کرد : اگر چه ۱۳ شهرستان در حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان قرار دارند اما بخش عمده و وسیعی از کمک ها و خدمات ارایه شده با تأکید مدیر عامل محترم با توجه به پیشینه و جایگاه شهرستان مسجدسلیمان در تاریخ صنعت نفت، به این منطقه اختصاص یافته است .

به گفته مدیرخدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، ارایه این خدمات به موازات انجام به نحو مطلوب سایر وظایف و تکالیف محوله سازمانی، با همت کارکنان خدوم و زحمت کش زیر مجموعه مدیریت خدمات انجام پذیرفته است . لازم به ذکر است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در سال گذشته از محل توانمندی های درون سازمانی یا صرفه جویی در مصرف بودجه جاری و هزینه ها از نظر معادل ریالی بیش از ۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۲۸۳ ریال در جهت عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت در این منطقه ، خدمات متنوع ارایه نموده است .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. دقیقا این پول کجا خرج شده کدام پروژه مهم در شهر تکمیل شده فرودگاه یا تیم بیچاره نفت یا جاده مرگ اهواز کسی میدونه

  2. کار برای مردم عین اجر جهاد است در راه خدا و عبادت است ..اما اگر برای ریا و فریب باشد اول از همه خودنمایی میکند و قبل از همه رسوایی .مراسمات محرم را خود مردم هم تا الان نگهداری کرده اند ساده و خود جوش لطفا بسمت دیگر کشیده نشود .که هرکس خرج بیشتر کند پسندیده تر شود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.