• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11774اخبار امروز : 2
2

اختصاص ۲۰پنل خورشیدی به عشایر و روستاییان شهرستان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 59816
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
اختصاص ۲۰پنل خورشیدی به عشایر و روستاییان شهرستان مسجدسلیمان

رویش زاگرس: صبح امروز با حضور فرماندار مسجدسلیمان،مدیر اداره توزیع برق و نمایندگان امور عشایر در جهت استفاده بهینه و کاهش مصرف برق ۲۰ پنل خورشیدی به روستاییان و عشایر واجد شرایط شهرستان اختصاص داده شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس فرماندار مسجدسلیمان در جمع روستاییان و عشایر شهرستان گفت:استفاده از پنل خورشیدی بدون […]

رویش زاگرس: صبح امروز با حضور فرماندار مسجدسلیمان،مدیر اداره توزیع برق و نمایندگان امور عشایر در جهت استفاده بهینه و کاهش مصرف برق ۲۰ پنل خورشیدی به روستاییان و عشایر واجد شرایط شهرستان اختصاص داده شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس فرماندار مسجدسلیمان در جمع روستاییان و عشایر شهرستان گفت:استفاده از پنل خورشیدی بدون شک تاثیر خوبی در کاهش مصرف برق خواهد داشت زیرا با ترویج فرهنگ استفاده از انرژی های پاک،شاهد کاهش آثار مخرب استفاده از سوخت های فسیلی خواهیم بود.

با توجه به رشد و افزایش میزان مصرف برق،انرژی تولید شده این پنل ها برای تامین روشنایی و شارژ نمودن تلفن همراه عشایر و مورد استفاده است و در همین راستا مدیریت توزیع برق در زمینه آموزش عشایر در استفاده از این تجهیزات باید بیشتر از پیش اقدام نماید.
احمدی مدیر توزیع برق شهرستان هم در این جلسه گفت:این اقدام در جهت تامین برق عشایر کوچ رو که فاقد شرایط تامین برق از طریق شبکه برق باشند و این پنل ها قدرت تامین ۵۰۰ وات انرژی برق را دارند و همچنین تنها ده درصد قیمت این پنل ها توسط عشایر پرداخت می‌شود .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.