• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
3

آئین افتتاحیه طرح قرآنی رحله در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 59759
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
آئین افتتاحیه طرح قرآنی رحله در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

رویش زاگرس: آئین افتتاحیه طرح قرآنی رحله با حضور ۷۰ نوجوان در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: طرح «رحله» برای اولین‌بار در شهرستان مسجدسلیمان اجرا می‌شود. وی گفت: نوجوانان شرکت‌کننده در این دوره به مدت ۵۰ شبانه‌روز […]

رویش زاگرس: آئین افتتاحیه طرح قرآنی رحله با حضور ۷۰ نوجوان در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: طرح «رحله» برای اولین‌بار در شهرستان مسجدسلیمان اجرا می‌شود.

وی گفت: نوجوانان شرکت‌کننده در این دوره به مدت ۵۰ شبانه‌روز حافظ سه جزء از قرآن کریم می‌شوند. وی ادام هداد:بنا داریم بعد از پایان این دوره یک مرکز دائمی مهارت آموزی را داشته باشیم تا این جمع به کار خود ادامه و ان شالله حافظ کل قرآن کریم شوند.

حجت الاسلام ذوافقاری معاونت تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولی عصر(عج)نیز اظهار داشت:هدف از اجرای این طرح تربیت نوجوانان قرآنی و تحقق هدف مقام معظم رهبری است که فرمودند در کشور باید ده میلیون نفر حافظ قرآنی و جوان مومن انقلابی داشته باشیم که امروز مقدمه این کار فراهم و ان شالله در سال های آینده افراد بیشتری جذب این کار خواهند شد. وی گفت: طی این ۵۰ روز دانش آموزان بصورت شبانه روزی مراحل حفظ سه جز را طی و در بازه زمانی یک الی سه سال حافظ کل قران کریم خواهند شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.