• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

سرپرست جدید هیئت وزنه برداری مسجدسلیمان منصوب شد

  • کد خبر : 59735
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۳۹
سرپرست جدید هیئت وزنه برداری مسجدسلیمان منصوب شد

رویش زاگرس: با پیشنهاد شهروز بهامیریان رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان طی حکمی از سوی سید علیرضا قریشی رئیس هیئت وزنه برداری خوزستان محمد کریمی بابا احمدی به عنوان سرپرست جدید هیئت وزنه برداری شهرستان مسجدسلیمان منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در بخشی از این حکم آمده است: وی با بیان […]

رویش زاگرس: با پیشنهاد شهروز بهامیریان رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان طی حکمی از سوی سید علیرضا قریشی رئیس هیئت وزنه برداری خوزستان محمد کریمی بابا احمدی به عنوان سرپرست جدید هیئت وزنه برداری شهرستان مسجدسلیمان منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در بخشی از این حکم آمده است:

وی با بیان این که آمادگی هرگونه فعالیت و اقدامات جهت احیاء مجدد وزنه برداری در مسجدسلیمان را دارد افزود: موفقیت دوباره وزنه برداری و رشد و ارتقاء این ورزش در مسجدسلیمان مستلزم همت عالی مسئولین است و حمایت همه جانبه آنان می تواند زمینه ساز موفقیت های بیشتر ورزش شهرستان باشد.

کریمی همچنین ابراز امیدواری نمود: در صورت تحقق این امر بار دیگر شاهد افتخارآفرینی ها و مدال آوری جوانان مسجدسلیمان و ورزشکاران مستعد این خطه در ورزش کشور خواهیم بود.از این رو انتظار می رود تا تمامی مسئولین بویژه نماینده مردم شهرستان با هدف حمایت از ورزنه برداری نگاه ویژه ای به این ورزش داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.