• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
2

در آخرین اقدام ورزشی
حسین عالی محمدی سفر دور ایران خود را به صورت دو آهسته با نام پهلوان احمدپور آغاز کرد

  • کد خبر : 59725
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۳۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>در آخرین اقدام ورزشی</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>حسین عالی محمدی سفر دور ایران خود را به صورت دو آهسته با نام پهلوان احمدپور آغاز کرد</span>

رویش زاگرس: عصر امروز حسین عالی محمدی رکوردار ملی مسجدسلیمان در آخرین اقدام ورزشی خود از ورزش حرفه ای، مسیر زاهدان به سمت دو راهی زابل را از ساعت ۱۸ امروز آغاز کرد. وی قصد دارد به صورت دو آهسته پس از گذر از ۱۶ استان مرزی و در نهایت در مسجدسلیمان به ۱۵ سال […]

رویش زاگرس: عصر امروز حسین عالی محمدی رکوردار ملی مسجدسلیمان در آخرین اقدام ورزشی خود از ورزش حرفه ای، مسیر زاهدان به سمت دو راهی زابل را از ساعت ۱۸ امروز آغاز کرد. وی قصد دارد به صورت دو آهسته پس از گذر از ۱۶ استان مرزی و در نهایت در مسجدسلیمان به ۱۵ سال تلاش ورزشی خود پایان و با ورزش حرفه ای خداحافظی کند.

عالی محمدی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مسیر اول به نام پهلوان حاج علی اکبر احمدپور پیشکسوت و میاندار زورخانه ای که همدوره جهان پهلوان تختی بود نامگذاری کرده ام و قصد دارم در طول این سفر نام نخبگان، شهدای مسجدسلیمان و پیشکسوتان ورزشی را زنده کنم. مسافت این مسیر ۷۵ کیلومتر می باشد.

حسین عالی محمدی همچنین از رضا احمدپور فرزند پهلوان احمدپور به دلیل حمایت های همیشگی اش از ورزشکاران تشکر و قدردانی نمود. مسیر بعدی عالی محمدی از دو راهی زابل به سمت نهبندان به مسافت ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود.

لازم به ذکر است این سفر آخرین اقدام ورزشی عالی محمدی خواهد بود و پس از آن با ورزش قهرمانی خداحافظی خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.