• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

به مناسبت دهه امامت و ولایت:
آئین اهدای جهیزیه به ۴۱ زوج تحت پوشش کمیته امداد مسجدسلیمان+تصاویر

  • کد خبر : 59691
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>به مناسبت دهه امامت و ولایت:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>آئین اهدای جهیزیه به ۴۱ زوج تحت پوشش کمیته امداد مسجدسلیمان+تصاویر</span>

رویش زاگرس: با حضور حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه، پیمان مولایی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان آئین اهدای جهیزیه به ۴۱ زوج تحت پوشش کمیته امداد برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حجت الاسلام سید احمدی ضمن تبریک دهه ولایت و عید سعید غدیر از بانیان این مراسم تشکر کرد و […]

رویش زاگرس: با حضور حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه، پیمان مولایی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان آئین اهدای جهیزیه به ۴۱ زوج تحت پوشش کمیته امداد برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حجت الاسلام سید احمدی ضمن تبریک دهه ولایت و عید سعید غدیر از بانیان این مراسم تشکر کرد و گفت:یکی از برکات امام و شهدا گسترش فرهنگ ازدواج است. وی ادامه داد: ازدواج یک سنت الهی ست و کمک به ازدواج جوانان کار خداپسندانه ای ست که باعث رضایت پروردگار می شود. سید احمدی گفت:سخت‌گیری در امر ازدواج یکی از موانع جوانی جمعیت است و این موضوع سبب ایجاد گناه و فساد در خانواده، جامعه و بین جوانان می‌شود.

پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان نیز ضمن تبریک دهه ولایت همچنین تبریک به زوج های جوان در این مراسم گفت: متاسفانه یک فرهنگ غلط در جامعه در حال رواج است و آن هم روی آوردن به سمت تجمل گرایی ست. وی ادامه داد: مهریه‌ها و خریدهای سنگین، مهمانی‌های پُرخرج و چشم و هم‌چشمی‌ها نباید در جامعه رواج پیدا کند.

وی افزود: بسیاری از زوجین هستند که با مهریه معقول و مخارج کم زندگی خود را شروع می‌کنند و بسیار هم خوشبخت هستند، صرف این که ممکن است در آینده چه چیزی رخ دهد نباید در ازدواج سخت‌گیری کنیم.

فرماندار مسجدسلیمان از خیرین خواست در تهیه جهیزیه و ازدواج آسان برای جوانان متولیان این امر خداپسندانه از جمله کمیته امداد حضرت امام (ره) را همراهی کنند.

پژمان منصورنیا رئیس کمیته امداد حضرت امام(ره) در گفتگو با خبرنگار ما ارزش کارخانه ای اقلام اهداء شده شامل: یک دستگاه یخچال،تلویزیون،اجاق گاز،ماشین لباسشویی و جاروبرقی را هر سری ۴۰ میلیون تومان اعلام کرد. وی از دفتر امام جمعه، فرمانداری،شهرداری،شرکت بهره برداری نفت و گاز،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خیرین جهت همراهی و برگزاری این مراسم تشکر و قدردانی نمود.

در حاشیه:

در حاشیه این مراسم فرماندار مسجدسلیمان از نمایشگاه محصولات واحد اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مسجدسلیمان بازدید کرد.

حجت تاجمیری به عنوان خواننده، شاهنامه خوانی یاس عبداللهی و اجرای طنز توسط گروه نمایشی لبی برای خنده به سرپرستی امید نظری گرمابخش این مراسم بودند.

مجری گری این مراسم بر عهده علی قنبری بود.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.