• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

حسین عالی محمدی رکوردار ملی مسجدسلیمان با آخرین اقدام ورزشی خود از ورزش حرفه ای خداحافظی خواهد کرد

  • کد خبر : 59593
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
حسین عالی محمدی رکوردار ملی مسجدسلیمان با آخرین اقدام ورزشی خود از ورزش حرفه ای خداحافظی خواهد کرد

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی رکوردار ملی مسجدسلیمان با آخرین اقدام ورزشی خود که از روز شنبه ۱۰ تیرماه  آغاز می شود از ورزش حرفه ای خداحافظی خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس عالی محمدی که نام او جز صد رکوردار ملی کشور در کتاب رکورداران ایران به ثبت رسیده است قصد دارد […]

رویش زاگرس: حسین عالی محمدی رکوردار ملی مسجدسلیمان با آخرین اقدام ورزشی خود که از روز شنبه ۱۰ تیرماه  آغاز می شود از ورزش حرفه ای خداحافظی خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس عالی محمدی که نام او جز صد رکوردار ملی کشور در کتاب رکورداران ایران به ثبت رسیده است قصد دارد دور ایران را به صورت دو آهسته طی کند. وی سفر خود را به صورت دو آهسته از سیستان بلوچستان آغاز و پس از گذر از ۱۶ استان مرزی و در نهایت در مسجدسلیمان به ۱۵ سال تلاش ورزشی خود و ثبت رکوردها و افتخارات متعدد پایان و با ورزش حرفه ای خداحافظی خواهد کرد.

عالی محمدی در گفتگویی کوتاه گفت: برای اولین بار در تاریخ ورزش مسجدسلیمان نام من در کتاب رکورداران ملی به ثبت رسید اما هیچ استقبالی توسط مسئولان شهرستان از این کتاب نشد. وی گفت: برای طی این مسیر حدود دو ماه در تهران روزی ۱۰ ساعت تمرین سخت انجام داده ام. و آخرین تمرین بنده نیز در باشگاه سپاهان مسجدسلیمان زیر نظر استاد صالح نیا انجام شد.

رکوردار ملی کشور ادامه داد: جا دارد از احسان قاضی همچنین خانواده ام که همیشه پشتیبان بنده بوده اند تشکر و قدردانی نمایم. وی گفت: این آخرین برنامه ورزشی من خواهد بود و تصمیم دارم پس از آن به آموزش جوانان شهرم بپردازم. حسین عالی محمدی  ادامه داد: قرار است هر مرحله از این مسیر به نام یکی از نخبگان ملی شهرم و شهدا نامگذاری شود.

حمل توپ و هد زدن با دو صد متر، روپایی به همراه شاگردم از طلوع تا غروب با حضور شهروندان، ماراتن پیاده روی شمال تا جنوب در مدت ۳۱ روز، طی کردن دور ایران با دوچرخه، فتح قله های دماوند، سبلان، الوند، زردکوه بختیاری، فتح دیوار چین، برج میلاد با روپایی، فتح کوه صفه و… تنها بخشی از اقدامات بنده در این مدت بوده است…

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.