• امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
کل اخبار 11798اخبار امروز : 0
3

مراسم تکریم و معارفه دبیر اجرایی ستاد کنگره ملی شهدای خوزستان برگزار شد+تصاویر

  • کد خبر : 59548
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
مراسم تکریم و معارفه دبیر اجرایی ستاد کنگره ملی شهدای خوزستان برگزار شد+تصاویر

رویش زاگرس: مراسم تکریم و معارفه دبیر اجرایی ستاد کنگره ملی شهدای خوزستان و مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با حضور سردار شاهوارپور و دکتر شهاوند معاون استاندار خوزستان در ستاد کنگره شهدا برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این مراسم سردار علیپور به عنوان دبیر اجرایی […]

رویش زاگرس: مراسم تکریم و معارفه دبیر اجرایی ستاد کنگره ملی شهدای خوزستان و مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با حضور سردار شاهوارپور و دکتر شهاوند معاون استاندار خوزستان در ستاد کنگره شهدا برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در این مراسم سردار علیپور به عنوان دبیر اجرایی کنگره شهدا و سرهنگ عبودی به عنوان مدیر ارشد مرکز حفظ آثار معرفی و جایگزین سرهنگ پاسدار محسن خدری شدند.

همچنین از زحمات سرهنگ خدری میرقائد که در کارنامه کاری خود فرماندهی سپاه شهرستان هندیجان، مدیر سازمان بسیج عشایر استان خوزستان، مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج سپاه ولی عصر(عج)، دبیر اجرایی ستاد کنگره ملی شهدای خوزستان و از زحمت کشان کنگره شهدای خوزستان که به افتخار بازنشستگی نائل گردید تقدیر به عمل آمد.

سرهنگ خدری میرقائد در این مراسم ضمن ارائه گزارش از دوران مسئولیت خود اظهار کرد: کنگره شهدا با پیام امید به نسل آینده و جوان همچنین استقامت و پایداری و پیشرفت ایران اسلامی فعالیت می کند که با توکل بر خدا و همت همه مسئولان و مردم یک کار ماندگار انجام شده است و در این زمینه کمیته های مختلف برنامه های مدونی را در حال انجام و اقدام دارند. وی ضمن تبریک به دبیران جدید این کنگره برای آنان آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری نمود جهت ارج نهادن به شهدای ایران اسلامی هر سال شاهد برگزاری هر چه بهتر و فعالیت این کنگره عظیم باشیم.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59548

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.