• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11774اخبار امروز : 2
2

بازدید سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان از کمپ ترک اعتیاد طلوع دوباره مسجدسلیمان+تصاویر

  • کد خبر : 59521
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
بازدید سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان از کمپ ترک اعتیاد طلوع دوباره مسجدسلیمان+تصاویر

رویش زاگرس: به مناسبت ایام سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان به همراه رضایی رئیس اداره بهزیستی از مرکز میان مدت اقامتی (ترک اعتیاد) طلوع دوباره این شهرستان واقع در جاده قدیم مسجدسلیمان- اهواز بازدید نمودند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس مولایی با بیان این که محیط و خانواده دو […]

رویش زاگرس: به مناسبت ایام سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان به همراه رضایی رئیس اداره بهزیستی از مرکز میان مدت اقامتی (ترک اعتیاد) طلوع دوباره این شهرستان واقع در جاده قدیم مسجدسلیمان- اهواز بازدید نمودند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس مولایی با بیان این که محیط و خانواده دو عامل اصلی در جهت پیشگیری از گرایش جوانان به سمت مواد مخدر است گفت: باید در این خصوص فرهنگ سازی و آموزش‌های لازم به خانواده ها داده شود.
فرماندار مسجدسلیمان ضمن تقدیر از پیام جعفری مدیر مرکز طلوع دوباره آمادگی خود را در جهت پیشبرد اهداف این مرکز جهت کمک به آسیب دیدگان ابراز داشت.
وی بر اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی و همچنین تقویت اراده معتادان در بازگشت دوباره به جامعه و عدم استفاده از مواد مخدر تاکید کرد.
مولایی با تحسین این داوطلبان و روی آوردن به کمپ ترک اعتیاد برای پاک شدن از این بلای خانمان سوز تاکید کرد: همه شما عزیزان ثابت کردید برای جبران اشتباهات گذشته خودتان عزم جدی دارید که این خود یک جهاد و حرکت عظیم است.
وی همچنین ضمن بازدید از قسمت های مختلف این کمپ و ابراز رضایت از خدمات ارایه شده همچنین تقدیر از مدیریت و پرسنل این مرکز اظهار امیدواری کرد خیرین و مسئولان شهرستان نسبت به رفاه بیشتر این عزیزان همکاری لازم را داشته باشند.
پیام جعفری مدیر مرکز طلوع دوباره ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های صورت گرفته در این مرکز به بیماران اظهار داشت: در حال حاضر ظرفیت ۳٠ نفر بیمار در این مرکز وحود دارد.
جعفری ادامه داد: متاسفانه اعتیاد به مواد مخدر، نه تنها خانواده‌ها را بلکه جامعه را با مشکلاتی مواجه کرده است که باید مسئولین ذیربط به صورت جدی در این زمینه تلاش های بیشتری را داشته باشند. وی گفت: با حضور خیرین بتوانیم خدمات بیشتری به این عزیزان ارائه بدهیم.
لازم به ذکر است رئیس اداره بهزیستی شهرستان مسجدسلیمان نیز گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این اداره را تشریح کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.