• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
3

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر
برگزاری مسابقات دارت در شهرستان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 59508
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>برگزاری مسابقات دارت در شهرستان مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر مسابقات دارت در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس ساسان زکی پور رئیس هیئت انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود:به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و با شعار همه با هم نه به اعتیاد # یاریگر _ […]

رویش زاگرس: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر مسابقات دارت در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس ساسان زکی پور رئیس هیئت انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود:به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و با شعار همه با هم نه به اعتیاد # یاریگر _ هم باشیم یک دوره مسابقات دارت در محل پارک گل نرگس واقع در پنج بنگله در میان بیش از ۱۰۰ نفر از علاقمندان به این رشته ورزشی برگزار شد.

وی گفت: در پایان این مسابقات سمیه طاهری، امین علهیاری و معصومه دریایی به تریب مقام های اول تا سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند و هدایایی نیز به رسم یادبود از طرف هیئت انجمن های ورزشی به این عزیزان اهدا شد.

زکی پور با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر، ورزش و ایجاد شور و نشاط را دو عامل مهم برای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه برشمرد و از ورزشکاران خواست تا با برنامه ریزی مناسب نسبت به ایجاد شور و نشاط در سطح شهرستان اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.