• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

پدر شهید داریوش اشرفی شهنی آسمانی شد

  • کد خبر : 59504
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵

رویش زاگرس: اسحق اشرفی شهنی پدر شهید داریوش اشرفی شهنی از شهدای والامقام دوران دفاع مقدس به فرزند شهیدش پیوست. مراسم تشییع و خاکسپاری این پدر بزرگوار امروز بعدازظهر از ساعت ۱۷ الی۱۹ در منطقه سرشوادان بی بی بیان برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و […]

رویش زاگرس: اسحق اشرفی شهنی پدر شهید داریوش اشرفی شهنی از شهدای والامقام دوران دفاع مقدس به فرزند شهیدش پیوست. مراسم تشییع و خاکسپاری این پدر بزرگوار امروز بعدازظهر از ساعت ۱۷ الی۱۹ در منطقه سرشوادان بی بی بیان برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس محمد عسکری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان ضمن تسلیت درگذشت این پدر شهید والامقام گفت:

بی‌شک همت آن پدر والامقام در تربیت انقلابی و ایمانی فرزندانی مجاهد و ایثارگر تحت آموزه‌های قرآنی و تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، برای همیشه ماندگار بوده و در پرورش نسل‌های تاریخ‌ساز و پیشرو در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، انقلابی و ملی موثر است.

وی افزود: از خداوند متعال برای این پدر آسمانی، علو درجات و همجواری روح مطهر، پدر مومن و گرانقدر با روح طیبه فرزند عزیز و حماسه آفرینش را طلب می‌کنم و برای دیگر بازماندگان محترم، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

شهید داریوش اشرفی متولد ۱۶ آبان سال ۱۳۴۲ در تاریخ ۱۹ آبان سال ۱۳۶۲ در منطقه شرهانی به فیض شهادت نائل آمد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.