• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

حجت الاسلام امینی با حضور در آسایشگاه ثارالله تهران، از جانباز بسیجی مسجدسلیمانی محمد باقر بابادی عیادت کرد

  • کد خبر : 59489
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
حجت الاسلام امینی با حضور در آسایشگاه ثارالله تهران، از جانباز بسیجی مسجدسلیمانی محمد باقر بابادی عیادت کرد

رویش زاگرس: حجت الاسلام امینی با حضور در آسایشگاه ثارالله، از جانباز بسیجی مسجدسلیمانی محمد باقر بابادی عیادت کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حجت الاسلام امینی ضمن تجلیل از ایثارگری‌ها و فداکاری‌های جانبازان، تلاش‌های کارکنان این مرکز را قابل تقدیر دانست. امینی گفت: اجر لحظه لحظه عمر جانبازان و خانواده‌هایشان نزد خداوند محفوظ […]

رویش زاگرس: حجت الاسلام امینی با حضور در آسایشگاه ثارالله، از جانباز بسیجی مسجدسلیمانی محمد باقر بابادی عیادت کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس حجت الاسلام امینی ضمن تجلیل از ایثارگری‌ها و فداکاری‌های جانبازان، تلاش‌های کارکنان این مرکز را قابل تقدیر دانست. امینی گفت: اجر لحظه لحظه عمر جانبازان و خانواده‌هایشان نزد خداوند محفوظ است. این استاد حوزه با بیان این که جانباز سرافراز محمد باقر بابادی در تاریخ ۸ اسفند سال ۱۳۶۴ به درجه رفیع جانبازی نائل شدند گفت: ایشان طی این ۳۸ سال جانبازی روحیه ولایی و انقلابی خود را حفظ و با نشاط و اخلاق خوبی که دارد محبوبیت خاصی نزد دیگر جانبازان عزیز در آسایشگاه ثارالله ولنجک تهران پیدا کرده است.

لازم به ذکر است محمد باقر بابادی در عملیات و الفجر ۸ از ناحیه گردن قطع نخاع و به طور کامل فلج و به خیل جانبازان پیوست. وی ۳ بار در عملیات های مختلف مجروح  و تنها قطع نخاع او را پابند آسایشگاه کرد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59489

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.