• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
کل اخبار 11780اخبار امروز : 0
2

یک فعال اجتماعی:
کسی به روستای نیازعلی اندیکا توجهی ندارد/طی سه سال گذشته بارها مسئولان شهرستان از این روستا بازدید و قول همکاری دادند اما هیچ کدام از این وعده ها عملی نشده است

  • کد خبر : 59457
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>یک فعال اجتماعی:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>کسی به روستای نیازعلی اندیکا توجهی ندارد/طی سه سال گذشته بارها مسئولان شهرستان از این روستا بازدید و قول همکاری دادند اما هیچ کدام از این وعده ها عملی نشده است</span>

رویش زاگرس: کسی به روستای نیازعلی از توابع شهر آبژدان اندیکا توجهی ندارد. رحمان نظرپور از فعالان و کنشگران اجتماعی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این مطلب افزود: علیرغم انتقال مشکلات این منطقه به مسئولان استانی و شهرستانی متاسفانه تاکنون هیچ گونه اقدام عملی برای رفع این مشکلات صورت نگرفته است. […]

رویش زاگرس: کسی به روستای نیازعلی از توابع شهر آبژدان اندیکا توجهی ندارد. رحمان نظرپور از فعالان و کنشگران اجتماعی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این مطلب افزود:

علیرغم انتقال مشکلات این منطقه به مسئولان استانی و شهرستانی متاسفانه تاکنون هیچ گونه اقدام عملی برای رفع این مشکلات صورت نگرفته است. وی با بیان این که در سرشماری سال۱۳۹۵ آمار جمعیتی این روستا ۱۵۸ نفر اعلام شده است گفت: به دلیل عدم توجه به این روستا همچنان شاهد کاهش جمعیت این روستا هستیم.

نظرپور ادامه داد: طی سه سال گذشته بارها مسئولان شهرستان از جمله نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار و ریاست اداره راه از این روستا بازدید و قول همکاری دادند اما هیچ کدام از این وعده ها تاکنون عملی نشده است.

وی مهمترین مشکل روستای نیازعلی را عدم آسفالت جاده دسترسی عنوان کرد و گفت: در فصل زمستان، تردد در این منطقه غیر ممکن است و در صورت نیاز به خدمات پزشکی و اورژانسی مردم با مشکل مواجه خواهند شد همچنین با توجه به این که چندین موسسه دامپروری و مرغداری در این منطقه فعال است مشکلات عدیده ای برای سرمایه گزاران به وجود آمده است تا جایی که بعضی از این طرح های تولیدی ترجیح دادند فعالیت خود را متوقف کنند.

نظرپور ادامه داد: علاوه بر مشکل آسفالت جاده دسترسی که حدوداً ۲ کیلومتر است نامناسب بودن آنتن دهی تلفن همراه و افت فشار آب نیز از دیگر مشکلات روستای نیاز علی می باشد که امیدوار هستیم استاندار محترم خوزستان، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم اندیکا به این خواسته به حق مردم توجه نشان داده و حل این مشکلات را در دستور کار قرار دهند.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.