• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

جانشین فرمانده انتظامي مسجدسلیمان خبر داد:
دستگیری عاملان درگیری منجر به تیراندازی در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 59423
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>جانشین فرمانده انتظامي مسجدسلیمان خبر داد: </span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>دستگیری عاملان درگیری منجر به تیراندازی در مسجدسلیمان</span>

رویش زاگرس: جانشین فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری ۴ عامل درگیری منجر به تیراندازی این شهرستان خبر داد. سرهنگ “داوود کاظمی” گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به تیراندازی در یکی از محله‌های شهرستان، بلافاصله ماموران پلیس اعزام شدند. وی افزود: با حضور ماموران پلیس در […]

رویش زاگرس: جانشین فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری ۴ عامل درگیری منجر به تیراندازی این شهرستان خبر داد. سرهنگ “داوود کاظمی” گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به تیراندازی در یکی از محله‌های شهرستان، بلافاصله ماموران پلیس اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس در محل مشخص شد در این ارتباط ۳ نفر با سلاح سرد و یک نفر بر اثر تیراندازی کلت کمری مجروح شدند .

جانشین فرمانده انتظامی مسجدسلیمان تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۱ و پلیس امنیت عمومی طی عملیات‌‌های منسجم ۴ نفر عاملان درگیری و تیراندازی را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ کاظمی با اشاره به اینکه سلاح کلت کمری بکار رفته در این درگیری کشف شد، بیان داشت: علیه متهمان پرونده قضائی تشکیل و به دادسرا ارسال شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.