• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
3

شهردار مسجدسلیمان خبر داد:
قطعه هنرمندان ساماندهی می شود

  • کد خبر : 59411
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰

رویش زاگرس: با حضور آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان، سید ستار فاطمی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان و خبرنگاران جلسه ساماندهی قطعه هنر مندان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس آرش قنبری گفت: به منظور تکریم و بزرگداشت هنرمندان و نخبگان فرهنگی و هنری شهر، قطعه هنرمندان شهرستان […]

رویش زاگرس: با حضور آرش قنبری شهردار مسجدسلیمان، سید ستار فاطمی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان و خبرنگاران جلسه ساماندهی قطعه هنر مندان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس
آرش قنبری گفت: به منظور تکریم و بزرگداشت هنرمندان و نخبگان فرهنگی و هنری شهر، قطعه هنرمندان شهرستان مسجدسلیمان ساماندهی خواهد شد.
شهردار مسجدسلیمان ادامه داد: این قطعه باید در شان و مقام هنرمندان شهر مسجدسلیمان ساماندهی شود.
شهردار مسجدسلیمان افزود: هنرمندان مسجدسلیمان در میان مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و همین دلبستگی به هنرمندان می طلبد جایگاه ابدی هنرمندان نیز به صورت شایسته و درخور ساماندهی و زیبا سازی گردد.

لازم به ذکر است قطعه هنرمندان همزمان با خاکسپاری استاد یارمحمد اسدپور مصوب و مقرر گردیده بود بلافاصله پس از خاکسپاری محوطه سازی و بهسازی آغاز شود. قطعه هنرمندان ۲ هزار مترمربع مساحت دارد و قرار است در فاز دوم نیز مرکز فرهنگی هنری در این مکان ساخته شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.