• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
2

جانشین فرمانده انتظامي مسجدسلیمان خبر داد:
دستگیری سارق خودرو در عملیات تعقیب و گریز پلیس”مسجدسلیمان”

  • کد خبر : 59408
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>جانشین فرمانده انتظامي مسجدسلیمان خبر داد: </span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>دستگیری سارق خودرو در عملیات تعقیب و گریز پلیس”مسجدسلیمان”</span>

رویش زاگرس: جانشین فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری سارق خودرو در عملیات تعقیب و گریز ماموران انتظامی در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرهنگ”داوود کاظمی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره سرقت خودرو وانت بار در یکی از […]

رویش زاگرس: جانشین فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری سارق خودرو در عملیات تعقیب و گریز ماموران انتظامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس سرهنگ”داوود کاظمی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره سرقت خودرو وانت بار در یکی از مناطق این شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ و یگان امداد با گشت زنی هدفمند و نامحسوس خودروی مذکور را مشاهده کردند که سرنشینان آن به محض رویت پلیس اقدام به تیراندازی و متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با بیان اینکه ماموران انتظامی طی تعقیب و گریز و با رعایت قانون بکارگیری سلاح خودروی مذکور را متوقف کردند، تصریح کرد: طی این عملیات یک سارق از ناحیه پا مجروح و جهت مداوا به مرکز درمانی منتقل شد.
سرهنگ کاظمی بیان داشت: تلاش پلیس برای دستگیری ۲ همدست دیگر سارق به صورت ویژه ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=59408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.