• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11771اخبار امروز : 0
3

با حضور رئیس کل دادگستری خوزستان از علی اسکندری رئیس دادگستری مسجدسلیمان به عنوان قاضی برتر تقدیر شد

  • کد خبر : 58828
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷
با حضور رئیس کل دادگستری خوزستان از علی اسکندری رئیس دادگستری مسجدسلیمان به عنوان قاضی برتر تقدیر شد

رویش زاگرس: باحضور رئیس کل دادگستری خوزستان؛ مدیران و قضات برتر حوزه‌های قضایی استان معرفی و تقدیر شدند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس با حضور رئیس کل دادگستری استان خوزستان از رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی و قضات برتر شعب استان، تقدیر شد. دکتر علی دهقانی در همایش فصلی رؤسا و دادستان‌های استان، با […]

رویش زاگرس: باحضور رئیس کل دادگستری خوزستان؛ مدیران و قضات برتر حوزه‌های قضایی استان معرفی و تقدیر شدند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس با حضور رئیس کل دادگستری استان خوزستان از رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی و قضات برتر شعب استان، تقدیر شد.
دکتر علی دهقانی در همایش فصلی رؤسا و دادستان‌های استان، با قدردانی از زحمات یک سال گذشته مدیران و کارکنان قضایی و اداری، اظهار داشت: خدمت در دادگستری باید بر مبنای برنامه‌های ابلاغی از سوی قوه قضائیه باشد ضمن این‌که برنامه‌های ابلاغی همه از سند تحول قضایی برگرفته شده‌اند و عمل به تکالیف موجود در این برنامه‌ها، در پیشبرد اهداف متعالی قوه قضائیه از جمله اجرای عدالت و خدمت‌رسانی به مراجعه‌کنندگان اثربخش می‌باشد.

وی با تاکید بر ضرورت اتقان آرای قضایی و تسریع همراه با دقت در رسیدگی‌ به پرونده‌های قضایی، گفت: نظارت بر حقوق عامه، حفاظت و صیانت از بیت‌المال، رعایت نظم و انضباط اداری، تقوا و اطاعت‌پذیری از مقررات، از نکاتی است که باید به صورت مستمر مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری خوزستان از کاهش ۳۴ درصدی شعب دارای موجودی نامتعارف و کاهش ۲۶ درصدی پرونده‌های مسن این دادگستری خبر داد و گفت: این روند در سال جاری باید با همت بیشتری ادامه یابد.

وی همچنین بر استفاده از مجازت‌های جایگزین حبس، برگزاری جلسات اقتصاد مقاومتی و حمایت حقوقی از واحدهای تولیدی، تسریع در رسیدگی به پرونده‌های معوق و مسن، تکریم ارباب رجوع و ارتباط مستقیم با مردم به‌ویژه در میزهای خدمت تاکید کرد.

دکتر دهقانی با بیان این‌که حفظ سلامت اداری در دستگاه قضایی، اصلی‌ترین عامل رضایت مراجعه‌کنندگان است، گفت: همه ما به‌واسطه مسئولیت سنگینی که به عهده داریم، نیازمند نظارت هستیم که این نظارت ابتدا باید با خودمراقبتی انجام شود ضمن این‌که هدف از نظارت‌های اداری نیز صیانت از نیروهای انسانی است…
در پایان رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی و قضات شعب برتر از حیث عملکرد کیفی و کمی در یک سال گذشته معرفی و از آنان تقدیر شد.
بدین ترتیب از علی اسکندری رئیس دادگستری‌مسجدسلیمان به عنوان قاضی برتر تقدیر و دادگستری مسجدسلیمان به عنوان یکی از شعب دادگستری های برتر از نظر کاهش شعب نامتعارف، معرفی شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=58828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام ضمن تبریک به آقای اسکندری مطمئنم که ایشان واقعا یک قاضی فرهیخته می باشد که بادرایت وصبر همیشه پرونده‌ رابررسی وحقیقت را آشکار می کند من خودم این را به چشم دیده ام به همین دلیل می‌گویم که ایشان شایسته عنوان قاضی برترو این انتخاب می باشد امیدوارم همیشه در راه حق وقضاوت عادلانه ثابت قدم ومحکم واستوار باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.