• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 1
3

امام جمعه موقت مسجدسلیمان:
وعده وزیر محترم کار در ارتباط با کلنگ زنی پتروپالایش بختیاری در آینده نزدیک را به فال نیک می گیریم

  • کد خبر : 58786
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>امام جمعه موقت مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>وعده وزیر محترم کار در ارتباط با کلنگ زنی پتروپالایش بختیاری در آینده نزدیک را به فال نیک می گیریم</span>

ورزش پهلوانی و زور خانه ای سرشار از غیرت و فتوت است/ جمعیت هلال احمر در تمام بزنگاهها پای کار بوده و نماد خدمت به مردم است/ در هفته معلم از زحمات و تلاش های معلّمان جهادگر همچنین فرهنگیان بسیجی تشکر و قدردانی می کنیم/ با حضور فرماندار جدید مسجدسلیمان امیدها در مردم زنده شد/ […]

ورزش پهلوانی و زور خانه ای سرشار از غیرت و فتوت است/ جمعیت هلال احمر در تمام بزنگاهها پای کار بوده و نماد خدمت به مردم است/ در هفته معلم از زحمات و تلاش های معلّمان جهادگر همچنین فرهنگیان بسیجی تشکر و قدردانی می کنیم/ با حضور فرماندار جدید مسجدسلیمان امیدها در مردم زنده شد/ وعده وزیر محترم کار در ارتباط با کلنگ زنی پتروپالایش بختیاری در آینده نزدیک را به فال نیک می گیریم/ انتظار داریم مسئولین تلاش کنند جوانانی که در شرکت پتروشیمی و یا زیر مجموعه این شرکت مشغول بکار بوده و متاسفانه اخراج شده اند مجدداً بازگشت به کار بگیرند/ شاهد تلاش های خوبی از شهردار و پرسنل محترم شهرداری هستیم که امیدواریم شتاب پروژه ها و نظارت دقیق بر حسن انجام کار بیشتر شود تا مردم بهتر لمس کنند و امیدواری در مردم ایجاد شود

رویش زاگرس: حجت الاسلام داودی امام جمعه موقت مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه مسجدسلیمان با اشاره به ۱۸ اردیبشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای و تبریک این روز گفت: اگر برای ما فرهنگ پهلوانی و گود زورخانه اهمیت دارد، به این دلیل است که این ورزش سرشار از غیرت و فتوت است و درس اخلاق و جوانمردی می دهد.وی ادامه داد: درس‌ها در گود زورخانه داده می‌شود و هیچ ورزش دیگری در جهان سراغ نداریم که تا این حد کار ورزشی با ارزش‌های اخلاقی، مردانگی و فتوت پیوند داشته باشد و این یک افتخار انحصاری برای ما ایرانیان است. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس امام جمعه موقت مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر در تمام بزنگاهها پای کار بوده و نماد خدمت به مردم است. ایثار، فداکاری، از جان گذشتگی با نام هلال احمر گره خورده است  چرا که از جان و دل به کمک نیازمندان و امدادطلبان می‌شتابند.

داودی همچنین با تبریک هفته معلم و هفته بسیج فرهنگیان گفت: معلّمان نقش کلیدی در تربیت و آگاه سازی دانش آموزان دارند چراکه آن ها انسان سازان نسل بعدی محسوب می شوند. وی ادامه داد: ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت فیلسوف عالی مقام، استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته تجلیل از مقام شامخ و بزرگ معلّم و هفته بسیج فرهنگیان لازم می دانم از زحمات و تلاش های معلّمان جهادگر همچنین فرهنگیان بسیجی تشکر و قدردانی نمایم. وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان در روز معلم گفت: همانگونه که رهبر انقلاب فرموده اند معلمان پرورش‌دهندگان جواهر قیمتی «نسل نوجوان و جوان» و معماران آینده کشور هستند، نظام در مقابل توقعات خود از معلمان، باید در قبال مشکلات مختلف آن ها، نیز احساس مسئولیت کند.

حجت الاسلام داودی با اشاره به سفر رئیس نوسازی مدارس کشور نیز گفت: در این سفر مقرر گردید ۲۱ مدرسه تا مهرماه تکمیل و تجهیز کامل شود که از ایشان قدردانی می کنیم.

داودی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از مولایی فرماندار مسجدسلیمان گفت:با حضور ایشان امیدها در مردم زنده شد و شاهد تلاش های شبانه روزی فرماندار محترم هستیم که امیدواریم در مسیر خدمترسانی به مردم موفق و سربلند باشند.

خطیب نماز جمعه همچنین با اشاره به سفر وزیر کار به مسجدسلیمان و وعده ایشان در ارتباط با کلنگ زنی پتروپالایش بختیاری گفت: این مسئله را به فال نیک می گیریم .پتروپالایش نقطه عطفی ست برای مسجدسلیمان شهر هزار گره و هزار شهید تا جوانان بیکار بتوانند مشغول کار شوند. همچنین انتظار داریم مسئولین تلاش کنند تا تعدادی از عزیزانی که در شرکت پتروشیمی و یا زیر مجموعه این شرکت مشغول بکار بوده و متاسفانه اخراج شده اند مجدداً بازگشت به کار بگیرند تا بیش از این شاهد نگرانی این عزیزان و خانواده هایشان نباشیم.

امام جمعه موقت مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: شنیده ایم خبرهای خوبی در ارتباط با پروژه های مهمی همچون جاده میانبر، فرودگاه، اورژانس ۲۲ بهمن سابق در راه است که امیدواریم با پیگیری های مسئولان هر چه سریع تر شاهد آغاز این پروژه ها باشیم. وی در بخش پایانی سخنان خود گفت:شاهد تلاش های خوبی از شهردار و پرسنل محترم شهرداری هستیم که امیدواریم شتاب پروژه ها و نظارت دقیق بر حسن انجام کار  بیشتر شود تا مردم بهتر لمس کنند و امیدواری در مردم ایجاد شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=58786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.