• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان
اکران فیلم‌های روز از ویژگی‌های سینما دیجیتال است

  • کد خبر : 58668
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>اکران فیلم‌های روز از ویژگی‌های سینما دیجیتال است</span>

رویش زاگرس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان گفت: با توجه به این که توسعه و تجهیز سینماها یکی از سیاست‌های اصلی اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان است با راه اندازی سینما دیجیتال مسجدسلیمان گام بزرگی در توسعه و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و سینمایی در این شهرستان برداشته شده است. سید ستار […]

رویش زاگرس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان گفت: با توجه به این که توسعه و تجهیز سینماها یکی از سیاست‌های اصلی اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان است با راه اندازی سینما دیجیتال مسجدسلیمان گام بزرگی در توسعه و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و سینمایی در این شهرستان برداشته شده است. سید ستار فاطمی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: اکران تمام فیلم‌های سراسری به صورت روز و دیجیتالی را از ویژگی‌های بارز سینما عنوان کرد و افزود: این فضای فرهنگی با بهترین پرده و پروژکتور و فناوری روز در این شهرستان ایجاد شده است که امیدوار هستیم مورد استقبال همشهریان عزیزمان قرار بگیرد.

فاطمی با بیان این که سینما دیجیتال مسجدسلیمان همه روزه به جز روزهای شنبه و ۵ شنبه که شهرها و روستاهای همجوار فاقد سینما را پوشش می دهد در دو سانس ۱۹ و ۲۱ در فرهنگسرای جوان مسجدسلیمان آماده خدمت رسانی به علاقمندان سینما می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان گفت: سینما دیجیتال قابلیت پخش در میادین، مساجد، پارک ها و… را نیز دارد. وی همچنین از افتتاح سینما هلال مسجدسلیمان در آینده ای نزدیک خبر داد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=58668

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.