• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

قاسم سليماني: مردم قوم بختیاری، ولایتمدار، با غیرت و قانون مدارند

  • کد خبر : 5854
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۷:۴۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- قاسم سلیمانی دشتکی در جمع مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری گفت: از مردم این قوم وفادار به نظام، مسئولان امنیتی و فرمانداری ها و اعضای شورای تامین استان و شهرستان ها در خصوص انجام کار فرهنگی در خصوص مطالبات و دغدغه های قوم بختیاری نیز قدردانی می شود. وی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- قاسم سلیمانی دشتکی در جمع مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری گفت: از مردم این قوم وفادار به نظام، مسئولان امنیتی و فرمانداری ها و اعضای شورای تامین استان و شهرستان ها در خصوص انجام کار فرهنگی در خصوص مطالبات و دغدغه های قوم بختیاری نیز قدردانی می شود.

وی با بیان این که غیرت، قانون مداری، ولایت مداری و اعتماد به مسئولان از ویژگی های قوم بختیاری است، ادامه داد: از مسئولان صدا و سیما نیز به دلیل توجه به اعتراض ها و دغدغه های مردم تشکر می کنم.

سلیمانی دشتکی با بیان افتخارات قوم بختیاری در طول تاریخ به ویژه دوران مشروطه، دفاع مقدس و رشادت های آنان در صحنه های دفاع از کشور، اضافه کرد: رشادت های قوم بختیاری در خور شایستگی این قوم، تبیین و تشریح نشده است. سلیمانی دشتکی مشروطه خواهی قوم بختیاری را بر اساس شریعت مداری و بر پایه مبانی اعتقادات اسلامی این قوم خواند و افزود: نخبگان و پژوهشگران نیز باید با تحقیق و پژوهش، این رشادت ها را به رشته نگارش درآورند. سلیمانی دشتکی بر لزوم نظارت بیشتر بر تولید سریال ها و فیلم ها در کشور تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=5854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.