• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
کل اخبار 11777اخبار امروز : 0
1

جلسه هم اندیشی در خصوص بررسی مسائل و مشکلات در حوزه نظافت عمومی سطح شهر برگزار شد
فرماندار مسجدسلیمان: ضرورت مشارکت همه دستگاههای اجرایی در بحث نظافت شهری

  • کد خبر : 58530
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>جلسه هم اندیشی در خصوص بررسی مسائل و مشکلات در حوزه نظافت عمومی سطح شهر برگزار شد</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>فرماندار مسجدسلیمان: ضرورت مشارکت همه دستگاههای اجرایی در بحث نظافت شهری</span>

    رویش زاگرس: جلسه هم اندیشی در خصوص بررسی مسائل و مشکلات در حوزه نظافت عمومی سطح شهر با حضور پیمان مولایی سرپرست فرمانداری، آرش قنبری شهردار و غلام حیدری مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس مولایی فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن […]

 

 

رویش زاگرس: جلسه هم اندیشی در خصوص بررسی مسائل و مشکلات در حوزه نظافت عمومی سطح شهر با حضور پیمان مولایی سرپرست فرمانداری، آرش قنبری شهردار و غلام حیدری مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس مولایی فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن بررسی موضوعات و پیشنهادات مطرح شده، بر ضرورت منظم پاکیزگی معابر، تخلیه به موقع زباله ها و پاکیزگی و زیبایی سطح شهر و نواحی تاکید کردند.

مولایی با اشاره به ضرورت مشارکت همه دستگاههای اجرایی در بحث نظافت شهری عنوان کرد: هدف اصلی این برنامه جلب مشارکت دستگاههای خدمات رسان در بحث نظافت شهری است و قطعا با مشارکت در تنظیف شهری وضعیت بهتری خواهیم داشت که می تواند رضایت مردم را به همراه داشته باشد. در این جلسه مققر گردید شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص در اختیار گذاشتن ادوات راه سازی و خدماتی با شهرداری همکاری داشته باشند.

همچنین شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نسبت به پاکسازی میدان پنج بنگله تا میدان نفت همکاری داشته باشد. در این جلسه همچنین قرار شد شهرداری مسجدسلیمان نسبت به آسفالت خیابان آزادی و سایر معابر اصلی شهر سریعاً اقدام کند. ضمن آن که در اسرع وقت نسبت به تعویض سطل های زباله فرسوده با محوریت معابر اصلی شهر نیز توسط شهرداری اقدام شود. هم اندیشی شهرداری مسجدسلیمان با دفتر فنی فرمانداری در خصوص اقدامات قابل بازدید،اطلاع رسانی در خصوص اقدامات انجام شده و در دست اقدام عمرانی و… از دیگر مصوبات این جلسه بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=58530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.