• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
1

ابراهیم اشکش:
به مردم نجیب مسجدسلیمان تبریک می‌گویم/ امیدمان برای بقا زنده شد

  • کد خبر : 58437
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۵۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>ابراهیم اشکش: </span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>به مردم نجیب مسجدسلیمان تبریک می‌گویم/ امیدمان برای بقا زنده شد</span>

امیدوارم حالا که امیدمان برای بقا در لیگ برتر زنده شده مسئولان استانی و شهری هم از ما حمایت کنند تا قبل از بازی با فولاد روحیه بازیکنان تقویت شود. رویش زاگرس: سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: برد مقابل ذوب‌آهن را به مردم خوب و نجیب مسجد سلیمان تبریک می‌گویم. ابراهیم اشکش در مورد […]

امیدوارم حالا که امیدمان برای بقا در لیگ برتر زنده شده مسئولان استانی و شهری هم از ما حمایت کنند تا قبل از بازی با فولاد روحیه بازیکنان تقویت شود.

رویش زاگرس: سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: برد مقابل ذوب‌آهن را به مردم خوب و نجیب مسجد سلیمان تبریک می‌گویم.
ابراهیم اشکش در مورد پیروزی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل ذوب‌آهن و ثبت سومین برد این تیم در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: این برد را به مردم خوب و نجیب مسجدسلیمان تبریک می‌گویم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با تمام وجود کار کردند.
وی ادامه داد: امیدوارم حالا که امیدمان برای بقا در لیگ برتر زنده شده مسئولان استانی و شهری هم از ما حمایت کنند تا قبل از بازی با فولاد روحیه بازیکنان تقویت شود. این برد را از طرف خود به علی رئیسی که در این مدت از من و باشگاه حمایت کرده تقدیر می‌کنم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=58437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.