• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
کل اخبار 11772اخبار امروز : 0
3

مراسم گرامی داشت سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی در مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 58338
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
مراسم گرامی داشت سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی در مسجدسلیمان برگزار شد

رویش زاگرس: مراسم گرامی داشت سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی در مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس با حضور فرماندهان و یگان هوانیروز شهرستان مسجدسلیمان، محمد عسکری سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان و همراه جمعی از پرسنل این اداره مراسم گرامی داشت سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد […]

رویش زاگرس: مراسم گرامی داشت سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی در مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس با حضور فرماندهان و یگان هوانیروز شهرستان مسجدسلیمان، محمد عسکری سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان و همراه جمعی از پرسنل این اداره مراسم گرامی داشت سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی در گلزار شهدای چهاربیشه برگزار گردید. سرهنگ محمد عالی تختی فرمانده پایگاه هوانیروز مسجدسلیمان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خصوصا شهید صیاد شیرازی گفت: شهید صیاد شیرازی نماد مبارزه با ظلم و مظهر اتحاد و یکپارچگی سپاه و ارتش در دوران جنگ تحمیلی بود که مجاهدات های فراوانی را در این را ایفاء نمود. وی ادامه داد: شهید صیاد شیرازی انسانی بزرگ در همه زمینه ها می باشد و هیچ وقت پست و مقام دنیایی نتوانست این شهید .الامقام را گرفتار خود نماید تا به آرزوی خود شهادت دست یافت.
عسکری سرپرست بنیاد شهید نیز ضمن حضور در آیین گرامیداشت یاد شهید سپهبد صیاد شیرازی گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و نقششان برای تامین امنیت مردم ایران هر روز پر رنگ تر می شود تا با الگوگیری از آن ها کشورمان برای همیشه با فرزندان این سرزمین و ادامه راه شهدا آماده دفاع از کیان کشور باشند.
در پایان مراسم با اهدای گل و فاتحه نثار روح شهدای هشت سال دفاع مقدس یاد این عزیزان را گرامی داشتند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=58338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.